Емоцій на 100 відсотків, викидів – на нуль: новий Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+
Новий EQS 53 4MATIC+ (витрата електроенергії у змішаному циклі згідно WLTP: 21,5-23,9 кВт/100 км; викиди CO₂ у змішаному циклі згідно WLTP: 0 г/км) – перша серійна електрична модель AMG на акумуляторних джерелах живлення побудована на архітектурі Mercedes-EQ для автомобілів класу люкс та преміум-класу. Седан EQS 53 4MATIC+ потужністю 560 кВт був розроблений у м. Аффальтербах та вдосконалений у всіх аспектах, що стосуються динаміки. Він вражає властивими для бренду характеристиками скрізь, де клієнт їх може відчувати безпосередньо – чи то технічні рішення, дизайн екстер'єру та інтер'єру, чи емоційна акустика автомобіля. Нова модель пропонується за ціною від 133 266 євро.
Головною складовою нового Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC є силовий агрегат з використанням двох двигунів, що орієнтований на спортивну динаміку. Потужна силова установка з двигуном на кожній осі йде у поєднанні з повністю регульованим повним приводом AMG Performance 4MATIC+, який за будь-яких дорожніх умов оптимально переносить крутний момент на асфальт. У базовій версії сумарна потужність сягає 484 кВт (658 к. с.), максимальний крутний момент двигунів-генераторів становить 950 Н·м. А у поєднанні з доступним як опція пакетом AMG DYNAMIC PLUS максимальна потужність в режимі RACE START з функцією додаткового прискорення (Boost) сягає вже 560 кВт (761 к. с.), а максимальний крутний момент електродвигунів-генераторів зростає до 1020 Н·м.
У цьому випадку новий Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ за рівня заряду АКБ не менше 80 відсотків розганяється від 0 до 100 км/м за 3,4 с. Максимальна швидкість у поєднанні з опційним пакетом обмежується на 250 км/год. У базовій комплектації на розгін з місця до 100 км/год AMG EQS йде 3,8 с (при заряді АКБ не менше 80%). Максимальна швидкість у цьому разі фіксується на позначці 220 км/ч.
Спеціально створені для AMG електродвигуни-генератори для забезпечення ідеально збалансованої спортивної динаміки
У випадку обох електродвигунів, розроблених спеціально для AMG для роботи на передній та задній осях, мова йде про синхронні електродвигуни-генератори із збудженням від постійних магнітів (PSM). Послідовна орієнтація на спортивну динаміку стає очевидною тут вже при погляді на характеристики потужності та крутного моменту. Крім того, електродвигуни-генератори Mercedes-AMG відрізняються оптимальним балансом у плані підвищення потужності щодо ККД та акустичного комфорту. Забезпечують це, зокрема, нові обмотки, більш сильні струми, а також нове управління через перетворювач змінного/постійного струму зі спеціально розробленим програмним забезпеченням. Це дозволяє досягати більш високих значень частоти обертання двигуна, а значить і більш високої ппотужності, яка задає нові стандарти, насамперед щодо розгону та максимальної швидкості.
Інтелектуальна рекуперація для ефективного повернення енергії
Новий Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ піднімає планку не тільки за рахунок максимально динамічної віддачі потужності при розгоні, але і завдяки ефективному поверненню енергії при гальмуванні. Потужність рекуперації досягає 300 кВт .
Інтенсивність рекуперації водій може налаштовувати у три етапи за допомогою підрульових перемикачів і при цьому залежно від ситуації спиратися на підтримку асистента ECO. Комбіноване гальмування може здійснюватися до повної зупинки.
Акумуляторна батарея нового покоління ємністю 107,8 кВт∙год
Новий Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ оснащується потужною 400-вольтовою акумуляторною батареєю, яка виготовляється за найновішими технологіями в області літій-іонних елементів живлення. Щодо хімічних характеристик АКБ, то тут зроблено великий крок у плані екологічної стійкості: вміст кобальту знижено на десять відсотків, удосконалений активний матеріал складається з нікелю, кобальту та марганцю у співвідношенні 8:1:1.
Ця високовольтна АКБ має корисну енергоємність 107,8 кВт∙год. Технічною особливістю тут є джгут електропроводки, що застосовується спеціально для AMG, адаптований до високих навантажень. Система управління АКБ також враховує специфіку AMG. У режимах руху «Спорт» та «Спорт+» акцент робиться на динаміці, тоді як у режимі «Комфорт» — на запасі ходу. АКБ нового покоління відрізняється значно більш високою щільністю енергії у порівнянні з попередніми розробками. Крім того, вона демонструє більш високу потужність заряджання.
Коротший час заряджання завдяки інтелектуальному управлінню тепловим режимом
Ще одна перевага АКБ нового покоління — значно коротший час заряджання. Аналогічно моделі Mercedes-EQ акумулятор може заряджатися постійним струмом потужністю до 200 кВт від станцій швидкої зарядки. В цьому випадку вже через 19 хвилин автомобіль «заправиться» електроенергією, якої йому вистачить ще на 300 км шляху (згідно WLTP). Завдяки бортовому зарядному пристрою електричний AMG можна буде зручно заряджати вдома або на громадських станціях зарядки електромобілів змінним струмом потужністю до 22 кВт.
Свій внесок у скорочення часу зарядки робить також ефективне управління тепловим режимом. Якщо під час руху буде включена система навігації за допомогою Electric Intelligence, акумуляторна батарея буде заздалегідь прогріватися або охолоджуватися, щоб у пункті зарядки мати оптимальну для швидкої зарядки температуру. Потрібний діапазон температур АКБ досягається за допомогою контуру охолодження та інтегрованого в нього додаткового електричного обігрівача (з використанням позитивного температурного коефіцієнта = Positive Temperature Coefficient).
Ця акумуляторна батарея відрізняється великим експлуатаційним ресурсом. Істотний внесок у це робить зарядка ECO (ECO Charging): інтелектуальне управління знижує навантаження на АКБ під час заряджання, уповільнюючи в такий спосіб процес природного її старіння. Переваги клієнтам забезпечить і функція «переривання зарядки»: процес зарядки можна буде зупиняти на довільний термін, щоб скористатися зарядкою пізніше (наприклад, у разі використання нічного тарифу). Тривалий термін служби високовольтних акумуляторів підкріплюється відповідним сертифікатом. Він діє протягом десяти років або до досягнення пробігу 250 000 км.
Повний привід AMG Performance 4MATIC+
Система AMG Performance 4MATIC+, що повністю регулюється плавно – залежно від дорожньої ситуації – розподіляє величину тягового моменту між передньою та задньою осями. На відміну від механічної версії повного приводу ця властива електромобілям система забезпечує ще швидшу реакцію. Крутний момент перевіряється з частотою 10 000 разів на хвилину і при необхідності регулюється. Розподіл крутного моменту залежить від вибраного режиму руху: якщо в режимі «Комфорт» акцент робиться на максимальній економічності, то в режимах «Спорт» і «Спорт+» більше моменту подається на задню вісь для досягнення більш високої динаміки.
Підвіска AMG RIDE CONTROL+ з адаптивним регулюванням амортизаторів
Новий Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+, як і EQS під брендом Mercedes-EQ, має чотириважільну підвіску спереду і компактну багатоважільну підвіску ззаду. Інженери AMG вдосконалили та налаштували їх компоненти таким чином, щоб вони задовольняли особливі вимоги клієнтів AMG. Це однаково поширюється і на динаміку, і на комфорт під час руху. AMG RIDE CONTROL+ – це пневматична підвіска в комбінації з адаптивним електронним керуванням жорсткістю амортизаторів і серійною функцією підрулювання коліс заднього моста (кут повороту коліс до 9 градусів колосально підвищує маневреність великого седана – діаметр розвороту скорочується до показників автомобілів компакт-класу).
Для індивідуальних відчуттів: режими руху AMG DYNAMIC SELECT
Ходові характеристики Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ водій може змінити натисканням кнопки, щоб адаптувати їх до поточної ситуації або під свої уподобання завдяки режимам руху AMG DYNAMIC SELECT: "Слизько", "Комфорт", "Спорт", Спорт+" та "Індивідуальний". Ці режими перекривають широкий спектр характеристик від високого комфорту до вираженої спортивності. Відповідно до обраного режиму змінюються такі важливі параметри, як характеристика приводу та потужності, налаштування підвіски, керма, AMG Dynamics та AMG SOUND EXPERIENCE. Максимальна потужність силового агрегату досягається в режимі руху "Спорт +" (або в режимі кік-даун). Водій має можливість додатково підвищити градус задоволення від водіння — наприклад, на ізольованих від доріг загального користування трасах — завдяки функції ESP OFF (ESP ВИМК.).
Гальмівна система AMG підвищеної потужності з композитними дисками
Абсолютного лідерства автомобіль Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ досягає не тільки в плані динаміки, а й у сфері безпеки руху. Першим доказом цього є використання гальмівної системи AMG підвищеної потужності з композитними дисками розміром 415 x 33 мм у поєднанні з шестипоршневими супортами на передній осі та гальмівними дисками розміру 378 x 22 мм у поєднанні з однопоршневими супортами на задній осі. При виборі гальмівної системи AMG підвищеної потужності в керамічно-композитному варіанті (опція) будуть застосовуватися гальмівні диски ще більшого розміру – 440 x 40 мм. Ще одним високотехнологічним рішенням є додаткова функція i-Booster. Вона дбає про те, щоб гальмівна система максимально ефективно поєднувала електричну рекуперацію з гідравлічними гальмівними механізмами. Для збереження автентичності відчуттів за кермом функція i-Booster спеціально налаштована під характер педалі AMG та розміри гальмівної системи AMG.
AMG SOUND EXPERIENCE: унікальний акустичний досвід з широким діапазоном звучання
Широкий діапазон звучання притаманний не тільки режимам руху, а й акустичній складовій автомобіля: в базовому варіанті Authentic («Автентичний»), що застосовується серійно, клієнт в залежності від умов руху і обраного режиму руху може регулювати по-спортивному «соковите» звучання автомобіля і його інтенсивність. Характерні для AMG звуки керування генеруються за допомогою додаткового апаратного забезпечення. Серед цього обладнання спеціальні динаміки, шейкери та звуковий генератор.
Ще одна можливість для посилення індивідуалізації: за допомогою кнопок на рульовому колесі AMG або через центральний дисплей водій може в будь-якому режимі руху перемикатися між варіантами звучання «Збалансований» (Balanced), «Спортивний» (Sport) і «Потужний» (Powerful). У режимі RACE START («Миттєвий старт») автомобіль генеруватиме унікальне звучання під стать динамічному розгону.
В рамках пакету AMG DYNAMIC PLUS додатково передбачено програму Performance («Спортивна динаміка») системи AMG SOUND EXPERIENCE, що пропонує ще більш емоційний акустичний досвід. Поряд зі звуками водіння вона включає і більшу частину так званих звуків подій — відповідних звуків для всіх автомобільних функцій, що генерують шуми. Сюди відносяться блокування та розблокування автомобіля, так само як і запуск та зупинка двигуна. Ця програма відтворює навіть клацання включення поворотів, оскільки багато водіїв не хотіли б позбавити себе звичних звуків. Абсолютним нововведенням став характерний звук у дусі AMG, що лунає під час посадки в автомобіль. Звуки подій можна в будь-який момент відключити через налаштування мультимедійної системи, причому окремо для зовнішньої та внутрішньої акустики.
Дизайн екстер’єра з характерними елементами AMG
Завдяки своєму дизайну у вигляді єдиної протяжної дуги (One Bow) AMG EQS 53 4MATIC+ з першого ж погляду чітко відрізняється від автомобілів з ДВС. Філософія дизайну відображається у витончених скульптурних поверхнях, у редукції стиків та в органічних переходах. Крім того, дизайн екстер'єру тут підхоплює характерні елементи AMG та переносить їх у повністю електричну епоху. Результатом цього стає неповторний, властивий цьому бренду вигляд разом з максимально економічною аеродинамікою. Зовнішність передньої частини кузова з фарами головного освітлення DIGITAL LIGHT визначає решітка радіатора AMG в стилі Black Panel («Чорна панель») з хромованими вертикальними ламелями, інтегрованою зіркою Mercedes і логотипом AMG. Самобутність мови форм відображається і в дизайні переднього бампера, забарвленого у колір кузова. З ним контрастує передній спойлер з типовим для AMG дизайном з елементом A Wing, пофарбований в чорний глянцевий колір і прикрашений хромованим молдингом.
Максимально економічна аеродинаміка з показником Сx — від 0,23
Як і EQS від Mercedes-EQ, автомобіль EQS 53 4MATIC+ від Mercedes-AMG також має коефіцієнт аеродинамічного опору 0,23 та вище. Ретельне допрацювання аеродинаміки сприяє також максимальній економічності як за повільного, так й за динамічного руху на високій швидкості. Щоб досягти цього, фахівці AMG з аеродинаміки провели безліч досліджень обтічності автомобіля, у тому числі і в аеродинамічній трубі, в результаті чого були вдосконалені як його базова форма, так і деякі особливості його дизайну. Серед них:
• Передній спойлер (спліттер) у глянцевому чорному виконанні з хромованим молдингом, а також дефлектори та ламелі у повітрозабірниках, з повітряними екранами (Air Curtains) зліва та праворуч у глянцевому чорному виконанні з хромованим молдингом
• Облицювання порогів AMG у глянцевому чорному виконанні
• Задній бампер у колір кузова з аеродинамічно оптимізованим дифузором з шістьма поздовжніми «плавниками»
• Задній спойлер збільшеного (у порівнянні з лінією виконання AMG Line) розміру для покращення динамічних показників: підйомні сили на задній осі зменшуються без підвищення аеродинамічного опору
• Легкосплавні диски AMG з дизайном "Aero" або "Heritage" діаметром 21 або 22 дюйми – всі диски аеродинамічно вдосконалені
Бокові повітрозабірники сприяють підвищенню економічності автомобіля: завдяки ефекту «повітряної завіси» потік повітря зв'язується і з високою швидкістю спрямовується назовні перед передніми колесами. Таким чином здійснюється аеродинамічне екранування передніх коліс, внаслідок чого зменшується аеродинамічний опір, що позитивно позначається на запасі ходу.
Дизайн інтер'єру з підкреслено спортивною нотою
У салоні EQS 53 4MATIC+ панує атмосфера спортивності завдяки сидінням AMG з індивідуальним дизайном та спеціальними варіантами оздоблення зі штучної шкіри ARTICO у поєднанні з мікрофіброю MICROCUT, а також контрастним декоративним простроченням червоного кольору. Як опція пропонуються варіанти оббивки зі шкіри Наппа, а також з характерним для AMG дизайном сидінь.
Дисплей Hyperscreen із властивими AMG функціями та індикацією для інформаційно-розважальної системи MBUX
Автомобіль Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ на серійній основі комплектується інноваційним дисплеєм MBUX Hyperscreen. Цей великий вигнутий дисплейний модуль тягнеться від однієї передньої стійки кузова до іншої. Розташовуючись під загальним зовнішнім склом, три дисплеї візуально зливаються в один. Завдяки програмному забезпеченню, здатному до навчання, система MBUX повністю підлаштовується під свого користувача та робить йому персональні пропозиції щодо безлічі інформаційно-розважальних та автомобільних функцій, що підвищують комфорт. У разі так званого нульового рівня йдеться про відображення ключових додатків – завжди залежно від ситуації та контексту – на верхньому рівні системи MBUX у полі зору користувача. У Європі та Китаї перегляд динамічного контенту на дисплеї переднього пасажира допускається і під час руху. Тому перегляд фільмів, текстових повідомлень чи презентацій та серфінг в інтернеті можливий тут без обмежень. Можливим це робить так звана функція затемнення, що перешкоджає перегляду контенту водієм.
На відміну від інших моделей під брендом Mercedes-EQ, система MBUX в автомобілі EQS 53 4MATIC+ пропонує цілий ряд додаткових функцій, що підкреслюють динамічний характер спортивного флагмана. Це стосується насамперед унікальних індикаторів на комбінації приладів, а також на мультимедійному та проекційному дисплеях. Швидкий доступ до режимів руху AMG DYNAMIC SELECT забезпечує відповідна клавіша прямого доступу на центральній консолі.