Mercedes-EQ - повний перехід компанії на виробництво електрокарів
Mercedes-EQ та плани автоконцерну повністю перейти на виробництво електромобілів
Керівництво корпорації Mercedes-Benz представило план електрифікації своїх автомобілів. Це одна зі складових бізнес-стратегії, згідно з якою до кінця 2020-х років компанія має перейти на виробництво лише електричних транспортних засобів.
Якщо вдасться втілити задум, питомий обсяг вуглецевих викидів на одне авто у перерахунку на його життєвий цикл до 2030 року зменшиться вдвічі, якщо порівнювати з показником 2020-го. Сьогодні електрокари від Мерседес – це лінійка EQ, що активно розвивається. У планах автоконцерну стати лідером у даній галузі виробництва.
Як вводяться нові ідеї
Компанія вирішила не будувати для виробництва електричних автомобілів підприємства. На заводах, що вже функціонують, створюються лінії, що випускають тільки батарейні машини.
На шляху до повної електрифікації компанія активно впроваджує у свої розробки гібридний привід. Сьогодні портфоліо бренду налічує близько 20 таких моделей. А до 2025 року планується його розширення до 25 моделей. Вже майже на всіх заводах концерну збирають плагін-гібриди. Очікується, що до 2030 року вони разом з електрокарами охоплять понад 50 % усіх продажів.
Автоконцерн оптимізує ланцюжок виробничого процесу та проводить повну діджиталізацію, застосовуючи MO360 – цифрову екологічну систему Мерседес. Вона дає можливість підвищити ефективність виробництва та раціональніше використовувати ресурси.
Представники лінійки EQ від Mercedes: створення електрокарів на різних континентах
Автоконцерн має розроблену стратегію (ініціативи Ambition 2039) з випуску 8 електрокарів на 7 різних майданчиках 3 континентів.
EQC від Mercedes-EQ
Перший Мерседес електрокар світ побачив наприкінці весни 2019-го, коли на німецькому заводі у м. Бремен було запущено у серійне виробництво EQC. Вже за кілька місяців зусиллями німецько-китайської компанії BBAC цю модель електричних автомобілів почали виробляти на ринку КНР.
2020 рік ознаменувався випуском електрокара преміального класу EQV. Виробляють його у Віторії (Іспанія).
EQA та EQB від Mercedes-EQ
З 2021-го компанія почала випускати електрокари EQA на заводі в Раштаті. Цей компактний кросовер підійде для людей, які віддають перевагу невеликим автомобілям. Модель заснована на шасі GLA. Автоконцерн розпочав випуск із модифікації EQA 250, що отримала в Китаї індекс EQA 260. Модель оснащена електричним двигуном потужністю 188 к. с., має передній привід.
2021-й компанія продовжила прем'єрою другого кросовера – EQB. Випуск розпочався на підприємстві у Кечкеметі (Угорщина). Для КНР модель збирають у Пекіні, використовуючи виробничі потужності заводу BBAC. Старт продажів розпочався з EQB 300 та EQB 350, що мають повний привід 4MATIC. Пізніше світ побачать інші варіації, зокрема з переднім приводом. Замовити EQB можна в 3 комплектаціях – стандартній, Electric Art, Edition 1, що відрізняються обладнанням, функціональністю та візуальними особливостями.
EQS від Mercedes-EQ
EQS позиціонують як першу люксову модель лінійки електрокарів. Її виробництво розпочалося у першому півріччі 2021-го на заводі у Зіндельфінгені. Хоча EQS – це близький родич S-Класу, він базується на модульній архітектурі MEA, розробленій спеціально для авто з електричним приводом.
EQS є першим електрокаром бренду, який був випущений у США (Таскалуса, штат Алабама). Звідси автомобілі експортуватимуть до різних країн світу. У тому самому штаті було налагоджено виробництво АКБ для цієї моделі.
EQE від Mercedes-EQ
EQE – новий Мерседес електрокар, що доповнює електричну лінійку автомобілів виробника. Випускається седан бізнес-класу з 2021 року на підприємствах у Бремені та Пекіні. EQE також готується до виробництва у Таскалусі. Модель має значний запас ходу (до 660 км), 292 к. с., швидко заряджається (за 32 хв. на 80 %).
Виробництво акумуляторних батарей для Mercedes
Автоконцерн створив велику мережу, що спеціалізується на випуску акумуляторів, що дозволяє розширити виробництво електрокарів. Така робота виконується на різних заводах у Камінці (Німеччина), Пекіні, Яворі (Польща) та ін. Відповідно до стратегії компанії планується побудувати ще одне подібне підприємство у Зіндельфінгені.
Таким чином, тягові акумулятори виготовлятимуться на трьох континентах. Керівництво компанії розуміє, наскільки багато значить локалізований випуск батарей для прискорення темпів переходу на електричний привід всіх легкових автомобілів.