Mercedes-EQ стартував виробництво акумуляторних систем для нових EQS і примножує досвід по створенню електрокарів
Завод, що знаходиться в місті Хедельфінген, розпочав виробництво акумуляторних систем високої ефективності для новітньої моделі бренда Mercedes-EQ – EQS. В свою чергу, Mercedes-Benz Drive Systems, що в Унтертюркхаймі, освоює досвід свій в сфері будування електрокарів.
Завдяки підвищеній економічності трансмісії та розвитку сфери щільності енергії в акумуляторних батареях поява моделі EQS є значущим моментом в запуску електромобілів нового покоління, що мають запас ходу більш ніж 700 кілометрів (згідно WLTP).
Органічна інтеграція виробництва акумуляторів у існуюче виробництво редукторів робить завод у Хедельфінгені важливою складовою власної глобальної мережі акумуляторів. Швидке розширення глобальної ємності акумуляторів та цілеспрямоване розширення нашого досвіду в галузі акумуляторів по всьому ланцюжку є ключовими елементами, що підтримують електричну ініціативу Mercedes-Benz. Сюди входять як основні дослідження, так і виробництво акумуляторів, їх вторинне використання («друге життя»), а також їх утилізація.
Основними складовими успіху є не тільки ноу-хау, але й висока вертикальна інтеграція. Це дає підприємству основну роль в сфері створення електрокарів. Створений в Унтертюркхаймі, Mercedes-Benz Drive Systems Campus планує розширити власні науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи в галузі електротранспорту в межах кампусу з електрифікованими системами приводу.
“Досягти максимальну вуглецеву нейтральність являється нашою найбільшою метою, про яку ми не забуваємо під час прискореного та активного розширення лінії електрокарів. Наша наступна повністю електрична модель – седан EQS, що побудований на власній електричній платформі і готова до експлуатації. Тому початок виробництва високоефективних акумуляторних систем для цього автомобіля на нашому традиційному заводі в Хедельфінгені є важливою віхою.”, – відзначив Маркус Шефер, член правління Mercedes-Benz AG та Daimler AG, а також головний виконавчий директор Mercedes-Benz Cars. – “В рамках розвитку компанії, а також низки продуктів, ми поширюємо наш професійний досвід в сфері акумуляторних батарей по всій мережі, що дозволить набагато швидше зробити ривок у виробництві акумуляторів слідуючого покоління.”
Акумуляторні системи високої ефективності: “виготовлено в Штутгарт-Хедельфінгені”
Завод, що знаходиться в Хедельфінгені, який є частиною виробництва Mercedes-Benz у Унтертюркхаймі, є відповідальним за виготовлення акумуляторних систем Mercedes-EQ для машини EQS та майбутньої моделі EQE. Логістично-виробничі потужності заводу з виготовлення аккумуляторів у Хедельфінгені розміщені на території в 16 500 м2 і вирізняються надсучасним обладнанням, а також використання сучасної технології «Індустрії 4.0». Літій-іонні аккумуляторні батареї виготовляються на виробництві, що розташоване на довжині в 300 м, що включають 70 станцій виробництва, а також підвищеною часткою автоматичних і ручних операцій. Компоненти, між яких є до 12 АКБ модулів і EE-відсік (EE-compartment) для розумної інтеграції електронного силового обладнання, який збирається на заводі Mercedes-Benz в Берліні, встановлюється в Хедельфінгені в спільну систему.
На вибір, Mercedes EQS може бути оснащений за модульним принципом акумуляторів різних конфігурацій, що має забезпечити низку варіантів запасу потужності та ходу. Корисна енергомісткість до 108 кВт⋅ч, яка поєднана з найефективніою аеродинамікою, дозволяє підвищити запас ходу більш ніж 700 км (згідно WLTP). Сучасне ПЗ розробки компанії Мерседес-Бенц, дозволяє оновлюватися через бездротову мережу або мобільний Інтернет. Це гарантує підтримку управління енергопостачання Мерседес EQS на актуальному рівні. Хімічний склад АКБ EQS являється найбільш ефективним і включає в себе кобальт, нікель і марганець зі співвідношенням 1:8:1. Тим самим, наявність у складі кобальту знижений на 10%. Виготовлення елементів акумуляторних відбувається з урахуванням нейтральності вуглецю.
В розвитку екологічної програми Mercedes-Benz AG відіграє основну роль саме виробництво. Новий S-клас спільно з EQS випускаються на підприємстві Factory 56 фабрики в місті Зіндельфінгені без викидів CO2. А в 2022 році, абсолютно всі фабрики Mercedes-Benz комерційних та легкових авто будуть працювати з нульовим показником вуглецю.
Розширення досвіду з виготовлення електрокарів з акцентуванням на АКБ
Зміцнення власного ноу-хау в галузі електромобілів відбувається за рахунок розширенню та концентрації власної діяльності в сфері акумуляторних батарей на основі кампусу Mercedes-Benz Drive Systems виробництва в Унтертюркхаймі в Німеччині. Впровадження широкомасштабних розробок та досліджень в експериментальний центр технології електромобілебудування, а також центрі АКБ технологій, де окрім всього, виробляються прототипи систем електричного приводу, а також відбуваються дослідження і тестування акумуляторних технологій. На одному виробничому майданчику поєднуються разом всі результати роботи міжнародних мереж дослідницьких центрів.
Для того, щоб покращити власну компетентність в сфері АКБ технологій, Mercedes-Benz має в планах відкриття нового заводу для малосерійного виготовлення літій-іонних елементів акумуляторів. Він розпочне виробництво вже в 2023 році. Прозорий процес розробки АКБ елементів та чинник екологічної стійкості відіграє основну роль в цьому. Аж до їх можливої переробки. Для того, щоб зайняти основну роль в галузі електромобілів, компанія зосереджується на високій інтеграційній вертикалі і своєму ноу-хау. Трьохзначну мільйонну суму Mercedes-Benz планує вкласти в трансформацію даної виробничої потужності.
Розширення лінійки електрокарів в Mercedes-Benz AG йде семимильними кроками
Збільшення частки електрифікації в підрозділі Mercedes-Benz Cars до 13 відсотків заплановано на 2021 рік. Новий суббренд Mercedes-EQ являється яскравим підтвердженням компанії Mercedes-Benz AG прагнення мати лідерські позиції в сфері цифровізації та електрифікації, і пропонує покупцям найкращий баланс між попитом на інновації, емоційним фактором та стійким розвитком. В цьому році, клієнтам буде представлено нові чотири моделі Mercedes-EQ:
- EQA;
- EQB;
- EQS;
- EQE.
Поповниться електрифікованими автомобілями S-Класу та C-Класу і сімейство плагін-гібридів, яке нині налічує більше 20 модифікацій. Вони матимуть запас ходу біля 100 кілометрів (згідно WLTP). А через два роки, Mercedes-EQ буде мати в своєму складі більше 10 абсолютно електрифікованими моделями EQ в усіх сегментах.