Новий Mercedes-Benz CLA Shooting Brake з технологією EQ - більше простору для інтелекту
- Перший електричний Mercedes-Benz Shooting Brake
- Панорамний дах і зоряне небо з підсвічуванням встановлюють нові стандарти в сегменті
- Більше місця для пасажирів і багажу, ніж у попередній моделі
Всього через кілька тижнів після прем'єри абсолютно нового CLA, Mercedes-Benz представляє другу модель цього абсолютно нового сімейства автомобілів. Новий CLA Shooting Brake - це перший електричний Mercedes-Benz, доступний в якості універсала. Він поєднує в собі елегантність, спортивність та інтелект CLA з великою кількістю простору для пасажирів і багажу, а також високим ступенем універсальності інтер'єру. Будь то щотижнева поїздка за покупками, відпустка всією сім'єю або поїздка на вихідні з друзями - в ньому знайдеться місце для всього необхідного. Багажник має об'єм від 455 до 1290 літрів. Дошки для серфінгу або велосипеди легко помістяться на даху завдяки стандартним рейлінгам. Їх вантажопідйомність становить 75 кілограмів. А гідроцикл або два мотоцикли можна легко перевезти на причепі. Буксирувальна здатність становить до 1 800 кілограмів (з гальмами).
З CLA Shooting Brake Mercedes-Benz переносить свою концептуальну ідею поєднання спортивних пропорцій чотиридверного купе зі збільшеним вантажним простором і великими задніми дверима в епоху електромобілів. Ця концепція відсвяткувала свій дебют у 2012 році з CLS Shooting Brake. У 2015 році Mercedes-Benz успішно зарекомендував себе в компактному сегменті з першим CLA Shooting Brake.
Спортивні пропорції з сяючою передньою частиною та унікальним дизайном задньої частини
Абсолютно новий CLA Shooting Brake ідентичний седану CLA аж до стійки B. Разом з опціональними світлодіодними фарами MULTIBEAM і світловою смугою, підсвічена панель з візерунком «Mercedes-Benz» сприяє безпомилковій ідентичності всіх моделей нового сімейства автомобілів. Задні ліхтарі також мають зіркоподібний дизайн і з'єднані світловою смугою.
Лінія даху CLA Shooting Brake тягнеться далі назад з більш плавним спадом. Цілісний панорамний скляний дах плавно переходить від рамки лобового скла до задньої частини. Спойлер пофарбований у чорний колір зсередини і в колір кузова зовні. Завдяки цьому створюється враження, що скляний дах переходить в заднє лобове скло. Це додає задній частині автомобіля додаткової унікальної елегантності.
Великий панорамний дах, що перемикається, з підсвічуванням зоряного неба
Великий панорамний дах встановлює новий стандарт у цьому сегменті. Він створює надзвичайно щедре і відкрите відчуття простору. Для захисту від сонячного випромінювання він складається з теплоізоляційного ламінованого безпечного скла з інфрачервоним покриттям, що відбиває інфрачервоні промені, та покриттям з низьким коефіцієнтом випромінювання (LowE) з внутрішньої сторони. Це зменшує нагрівання салону автомобіля влітку. Взимку покриття LowE зменшує тепловтрати, відбиваючи тепло з салону назад у приміщення. Товщина покриття складає 200 нанометрів, що тонше за людську волосину, яка має діаметр близько 50 000 нанометрів.
Панорамний дах опціонально доступний з новою функцією. Завдяки їй прозорість скла можна змінювати за 10-20 мілісекунд. Пасажири можуть обирати між прозорим для чіткого огляду вгору або непрозорим для більшої приватності. Непрозорий (молочний) стан не тільки захищає від сторонніх очей ззовні, але й забезпечує покращений захист від відблисків під прямими сонячними променями. Він керується через відповідне меню в налаштуваннях автомобіля в головному пристрої.
Як вишенька на торті, великий панорамний дах навіть підсвічується. Вперше він підключений до зовнішнього освітлення і пропонує зоряне небо з підсвічуванням. 158 зірок інтегровано в його скляну поверхню, яка може підсвічуватися індивідуально підібраним кольором зовнішнього освітлення. Світло подається спереду через світлодіодні модулі. Вдень зоряне небо майже непомітне. Але в темряві воно дивує унікальними візуальними враженнями, особливо для задніх пасажирів. Воно запрошує відкинутися назад і розслабитися, а також привертає увагу ззовні.
Просторіше, ніж будь-коли раніше - більше місця для пасажирів і багажу
Довший дах з лінією даху, що плавно нахиляється до задньої частини, забезпечує більше простору для другого ряду сидінь, ніж у CLA (+26 міліметрів). Доступ до заднього ряду також став ще зручнішим завдяки збільшеним дверним вирізам. У порівнянні з попередником, абсолютно новий CLA Shooting Brake пропонує більше простору на кожному з п'яти сидінь завдяки більш високій лінії даху. Збільшення для задніх пасажирів становить сім міліметрів. На передньому ряду сидінь простір над головою збільшився на 14 міліметрів, а простір для ніг - на 11 міліметрів. Новий CLA Shooting Brake на 35 міліметрів довший (4 723 міліметри) і на 27 міліметрів вищий (1 469 міліметрів), ніж попередня модель. Колісна база збільшилася на 61 міліметр до 2 790 міліметрів.
У стандартній комплектації сидіння можна скласти у співвідношенні 40:20:40. Це збільшує об'єм багажника до 1 290 літрів. Разом зі 101-літровим багажником під капотом новий CLA Shooting Brake пропонує більше місця для вантажу, ніж його попередник. Задній борт EASY-PACK з електроприводом входить в стандартну комплектацію для зручного завантаження і розвантаження. Система KEYLESS-GO з функцією HANDS-FREE ACCESS також доступна в якості опції. Елегантні рейлінги на даху також входять до стандартної комплектації, а зчіпний пристрій для причепа доступний за запитом. CLA Shooting Brake може буксирувати до 1 500 кілограмів із заднім приводом і до 1 800 кілограмів з повним приводом - значна буксирувальна здатність для електромобіля в цьому сегменті.