Відділ Сервісу: 08:30-20:00
Автосалон: 09:00-20:00
Пошук
Пошук
Збережені автомобілі
Збережені автомобілі
Для порівняння, додайте мінімум 2 автомобілі до “Збережених авто”, використовуючи позначку
Пошук автомобілів
Автомобілі в наявності Автомобілі в наявності
Запис на сервic Запис на сервic
Пошук запчастин Пошук запчастин
Акції Акції
Адреса та карта проїзду Адреса та карта проїзду
Автомобілі з пробігом Автомобілі з пробігом
Кредитний калькулятор Кредитний калькулятор
Зв’язатись з нами Зв’язатись з нами

Новий GLC 63 попереду з високоефективним гібридним двигуном

Більше потужності, більше обладнання, більше задоволення від водіння: новий Mercedes-АМГ GLC замінює свого успішного попередника безліччю інновацій. Високопродуктивний позашляховик доступний у двох рівнях продуктивності та комплектаціях: як модель початкового рівня GLC 43 та як перший високопродуктивний гібридний позашляховик GLC 63 SE PERFORMANCE.

Гібридний двигун: нові показники потужності

У сучасних GLC 63 використовується ексклюзивна для Mercedes-AMG гібридна силова установка. Вона поєднує в собі 2,0-літровий турбодвигун AMG з електроприводом (EDU) на задній осі, які в тандемі забезпечують захопливе ведення та високу ефективність. Такий гібридний двигун не тільки дає відчутну тягу, але й забезпечує збалансований розподіл ваги, що однаково сприятливо позначається на динаміці та керованості. Миттєвий відгук електроприводу на задній осі, швидке наростання моменту, що крутить, і швидка подача потужності роблять процес водіння по-справжньому особливим.

Залежно від вибраної програми та умов руху новинка GLC 63 з високоефективним гібридом підвищує потужність і момент, що крутить, реагуючи на дорожню ситуацію, тим самим забезпечуючи або особливо комфортне, або орієнтоване на продуктивність водіння. Також можливий режим, в якому використовується тільки електродвигун. Він може отримати, якщо запасу палива виявилося недостатньо для вашої поїздки.

Електрична трансмісія та високопродуктивна батарея на 400 вольтів є ексклюзивними власними розробками AMG. Як і у Формулі 1, акумулятор спеціально розроблений для швидкої віддачі енергії та тяги. Задля більшої такої продуктивності він оснащений інноваційним прямим охолодженням елементів. Сукупна потужність системи становить 500 кВт (680 к. с.), а максимальний момент, що крутить, системи – 1020 Нм.

Нові двигуни в GLC 63 та успіхи у продуктивності та динаміці внаслідок використання

У гібридній версії 2,0-літровий двигун поєднується з електромотором, який готовий до використання у будь-який момент, високопродуктивною батареєю та повністю регульованою системою повного приводу AMG Performance 4MATIC+. Потужність системи в 500 кВт (680 к. с.) і максимальний момент, що крутить, в 1020 Нм забезпечують разючі ходові якості: розгін від 0 до 100 км/год займає всього 3,5 секунди. Висока продуктивність GLC 63 з гібридною технологією обмежується програмною прошивкою, яка встановлює максимальну швидкість на рівні 275 км/год.

Електродвигун потужністю 150 кВт (204 к. с.) розташований на задній осі, де він об'єднаний з двоступеневою коробкою передач з електричним перемиканням та заднім диференціалом у компактний електричний привід (EDU). Легка високопродуктивна батарея також розташована у задній частині над задньою віссю. Така компактна конструкція має безліч переваг:

  • електродвигун впливає безпосередньо на задню вісь і тому може перетворювати свою потужність безпосередньо в тягу для додаткового прискорення при торканні з місця, розгоні або обгоні;
  • конструкція електродвигуна дозволяє йому відразу ж розвивати повний крутний момент, що уможливлює особливо жвавий старт;
  • водій відразу ж відчуває помітний приріст потужності завдяки вбудованому задньому диференціалу обмеженого ковзання з електронним керуванням: гібридна модель дуже швидко виходить з поворотів.

При пробуксовуванні задньої осі потужність електродвигуна також передається на передні колеса збільшення тяги. Механічне з'єднання повного приводу повністю регульованого робить це можливим завдяки карданному валу і приводним валам передніх коліс. Розташування на задній осі покращує розподіл ваги та навантаження на вісь автомобіля. Це створює основу для приголомшливої ​​керованості.

Гібридні двигуни для GLC 63 виділяються дуже високою ефективністю рекуперації, оскільки система допускає лише мінімальні механічні та гідравлічні втрати. Автоматизована двоступенева трансмісія на задній осі забезпечує перехід від високого моменту, що крутить, на колесах для швидкого старту до безпечної тривалої їзди на високих швидкостях. Електропривод включає другу передачу не пізніше 140 км/год, що відповідає максимальній частоті обертання електромотора близько 13500 об/хв.

Ще більше вигод від придбання нового GLC 63

Зі збільшенням продуктивності шляхом додаткового електродвигуна команда розробників змогла паралельно підвищити ефективність всього автомобіля та досягти зниження викидів, а також зменшення витрати палива. Високопродуктивна батарея має місткість 6,1 кВт-год, і здатна генерувати 80 кВт безперервної потужності та 150 кВт пікової потужності протягом десяти секунд. Інноваційні гібриди в GLC 63 мають запас ходу в 12 км чого цілком достатньо для пересування на електротязі містом. Проте заради справедливості, слід зазначити, що батарея в цих автомобілях розрахована на швидку віддачу енергії, а не на максимально можливий запас ходу.

ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ УКРАВТО УКРАЇНА» - офіційний дилерський центр Mercedes-Benz AG у Києві та області використовує кукі-файли для різних цілей.
Цим ми прагнемо надати вам можливість найліпшим чином використовувати наш вебсайт, а також постійно його покращувати. Також ми можемо показувати вам контент та рекламу на основі користувацької поведінки і для цього спільно працюємо з обраними партнерами (наприклад Google). Через цих партнерів ви також отримуєте рекламу на інших вебсайтах. Ви можете у будь-який час відкликати добровільну згоду. Докладну інформацію та можливості налаштування див. у розділі «Показати відомості» та у наших положеннях про захист даних.