Відділ Сервісу: 08:30-20:00
Автосалон: 09:00-20:00
Пошук
Пошук
Збережені автомобілі
Збережені автомобілі
Для порівняння, додайте мінімум 2 автомобілі до “Збережених авто”, використовуючи позначку
Пошук автомобілів
Автомобілі в наявності Автомобілі в наявності
Запис на сервic Запис на сервic
Пошук запчастин Пошук запчастин
Акції Акції
Адреса та карта проїзду Адреса та карта проїзду
Автомобілі з пробігом Автомобілі з пробігом
Кредитний калькулятор Кредитний калькулятор
Зв’язатись з нами Зв’язатись з нами

Підвіска E-ACTIVE BODY CONTROL – система функціонування активної підвіски Mercedes-Benz

Підвіска E-ACTIVE BODY CONTROL є розширенням стандарту ABC. Нове рішення було вперше використано в Mercedes GLE (раніше відомому як ML). Ця система стала першою на ринку, яка дозволила змінювати налаштування для кожного колеса окремо. E-ACTIVE BODY CONTROL працює методом координації пневматичної підвіски з гідропневматикою. Тут обидві ці технології відіграють ключову роль у вирівнюванні кузова автомобіля та керуванні демпфуванням. Водій може зробити ці налаштування за допомогою сенсорного екрана.

Системи активної підвіски в Mercedes удосконалюються вже давно. Понад 40 років тому проводилися дослідження пружинно-амортизаторних вузлів, які дозволяють індивідуально регулювати демпфування та провисання кожного колеса. Мета полягала в тому, щоб покращити комфорт та динаміку водіння. У 1999 році в моделі CL, яка належала до S-класу, вперше було встановлено підвіску ABC (Active Body Control). З того часу система постійно розвивалася, а у 2013 році була доповнена функцією ROAD SURFACE SCAN. Так з'явився перший прототип сучасної підвіски, який реагує на нерівності заздалегідь – ще до того, як автомобіль до них доїде.

Як працює E-ACTIVE BODY CONTROL

Система функціонування активної підвіски виробляється та поставляється фахівцями з Bilstein. Принцип її роботи базується на створенні різниці тисків між камерами по обидва боки амортизатора. Внаслідок цього відбувається підіймання чи нахил автомобіля під час проходження поворотів. Плавний та своєчасний рух амортизаторів забезпечують електрогідравлічні насоси та системи клапанів.

Пневмостійка несе в собі все базове навантаження на кузов і плавно управляє величиною дорожнього просвіту. Вона поступово регулює положення автомобіля щодо землі. Вищезгадана гідравліка відповідає за створення динамічних сил, які разом із силами пневматичної стійки активно гасять рухи кузова (до 6 кН на передніх та 5 кН на задніх колесах). Сила спрацьовування становить до 20 кН/с, що також дозволяє підняти кузов у разі виявлення ризику бічного удару (частина системи предиктивної безпеки PRE-SAFE Impulse).

На кожному колесі встановлений амортизатор із двома робочими камерами з регульованим клапаном, що демпфує, і напірним резервуаром із гідравлічною рідиною. За допомогою гідравлічних ліній заслінка підключається до інтелектуального вузла двигуна та насоса (як частина установки 48 В). Активація цього вузла забезпечує подачу гідравлічної рідини для створення різниці тисків в амортизаторі та дозволяє генерувати активне зусилля.

Робота моторів та насосів на всіх чотирьох колесах координується центральним блоком управління, який приводить у дію клапани та компресор пневматичних колонок, у такий спосіб контролюючи роботу всієї системи підвіски.

Як працює E-ACTIVE BODY CONTROL за умов різних режимів водіння

Активна підвіска суттєво розширює діапазон ходових якостей транспортного засобу. Вона може змінюватися залежно від обраного режиму водіння – від комфорту розкішного седана до маневровості спортивного автомобіля:

  • режим індивідуальної активації коліс дуже корисний для їзди по перетнутій місцевості. Він дозволяє водієві встановлювати персональні налаштування безпосередньо з сенсорного екрана. На бездоріжжі ця функція виявиться дуже корисною. Особливо вона врятує, коли в колесі застряг камінь, а пружина виявилася повністю стиснутою;
  • режим опускання задньої частини стане в пригоді при завантаженні та розвантаженні речей у високий автомобіль. При натисканні кнопки в багажному відділенні він опускається на задану висоту, що робить підготовку до поїздки зручнішою;
  • режим розгойдування доступний у програмі для їзди бездоріжжям. При цьому система кілька разів автоматично підіймає та опускає рівень підвіски, внаслідок чого поперемінно збільшується та зменшується тиск шин на ґрунт, що в результаті покращує зчеплення з дорогою. Це допомагає вибратися з піщаної пастки;
  • режим руху CURVE по кривій активує функцію нахилу на поворотах до 3 градусів у три етапи. Принцип роботи схожий на мотоцикл. Завдяки активації режиму CURVE на пасажирів менше діють бічні сили, що робить повороти набагато приємнішими.

Система також тісно пов'язана з задньою віссю та іншими механізмами кермового управління, що в сукупності дозволяє суттєво підвищити показники стабільності та безпеки. E-ACTIVE BODY CONTROL – досить складна система, оснащена п'ятьма багатоядерними процесорами та більш ніж двадцятьма датчиками. Внаслідок цього вона здатна точно реагувати на дорожню ситуацію, яка змінюється, налаштовуючи підвіску відповідно до обставин.

Нові автомобілі Mercedes оснащені функцією E-ACTIVE BODY CONTROL. Вибрати відповідну модель ви можете, відвідавши автосалон Мерседес.

СП ТОВ «Автомобільний Дім Україна Мерседес-Бенц» - офіційний дилерський центр Mercedes-Benz AG у Києві та області використовує кукі-файли для різних цілей.
Цим ми прагнемо надати вам можливість найліпшим чином використовувати наш вебсайт, а також постійно його покращувати. Також ми можемо показувати вам контент та рекламу на основі користувацької поведінки і для цього спільно працюємо з обраними партнерами (наприклад Google). Через цих партнерів ви також отримуєте рекламу на інших вебсайтах. Ви можете у будь-який час відкликати добровільну згоду. Докладну інформацію та можливості налаштування див. у розділі «Показати відомості» та у наших положеннях про захист даних.