Відділ Сервісу: 08:30-20:00
Автосалон: 09:00-20:00
Пошук
Пошук
Збережені автомобілі
Збережені автомобілі
Для порівняння, додайте мінімум 2 автомобілі до “Збережених авто”, використовуючи позначку
Пошук автомобілів
Автомобілі в наявності Автомобілі в наявності
Запис на сервic Запис на сервic
Пошук запчастин Пошук запчастин
Акції Акції
Адреса та карта проїзду Адреса та карта проїзду
Автомобілі з пробігом Автомобілі з пробігом
Кредитний калькулятор Кредитний калькулятор
Зв’язатись з нами Зв’язатись з нами

Mercedes-Benz і лазерні технології для покращення безпеки

Лазерні технології – сучасні методики, які передбачають використання випромінювань лазерів. Вони універсальні та застосовуються не тільки в медицині або різних галузях, але також у виробництві автомобілів, зокрема Mercedes-Benz.

За допомогою лазерних технологій отримують потужне, вузькоспрямоване світло для високої точності та контрольованості процесів. Їх застосування дає ряд переваг, наприклад забезпечує високоточну і чутливу діагностику, а також дозволяє вирішувати широкий спектр завдань.

Система Pre-Scan: що вона являє собою

Це одне із рішень німецького концерну для безпеки на дорозі. Лазерні технології в Mercedes-Benz використовувалися для створення активної системи підстроювання підвіски під назвою Pre-Scan. Її реалізували у 2013 році, а презентували на загальний огляд ще раніше – у 2007 році.

Завдяки цій системі забезпечується активне налаштування підвіски тоді, коли авто проїжджає дорожнім покриттям з нерівностями. Її функціонування забезпечують лазери Light Identification, Detection and Ranging або просто LIDAR, їх називають радарами. Вони встановлені у фарах основного освітлення.

Розглянемо, як Mercedes-Benz використовує лазери для безпеки:

  • датчики приймають промені ІЧ-діапазону, що відображаються від дорожнього покриття;
  • у результаті формується віртуальна картинка траси, якою рухається транспортний засіб;
  • якщо в процесі їзди виявляються купини або інші дефекти покриття, система автоматично підлаштовує рівень жорсткості підвіски.

Таке рішення дозволяє уникнути дискомфорту через трясіння і коливання під час їзди по нерівних дорогах. Виходячи з виду нерівності, параметри налаштовуються окремо для кожного колеса.

Система PRE-SCAN також вбудовується у двері автомобіля. Завдяки датчикам, встановленим у бічних дзеркалах, постійно відстежуються перешкоди у зоні відкривання. Таким чином водій або пасажир зможе уникнути випадкового удару об автомобіль, паркан або іншу перешкоду, що стоїть поряд.

Які лазери використовує Mercedes-Benz

У планах німецького концерну оснастити більше автомобілів технологією лазерного сканера Lidar. Зараз вона присутня тільки в топових серіях, але найближчим часом її планують встановлювати й в додаткових серіях легкових авто та електрокарах, наприклад, Mercedes-Benz EQA. Наразі компанія купує обладнання від фірми Luminar, акціонером якої є.

Нове обладнання прийшло на зміну раніше використовуваним датчикам від Valeo. Лідарні детектори працюють додатково з радарами та камерами для ефективного та постійного контролю навколишнього середовища навколо автомобіля. Крім того, сканери Lidar є важливим складником автопілота.

Технологію LiDAR для виявлення світла та визначення дальності планують запровадити в офіційну систему безпеки вже цього року. Застосування лазерів для захисту пасажирів Mercedes-Benz передбачає, що на основі технології створюватиметься високодеталізована тривимірна карта навколишнього простору.

Завдяки ШІ система точно розпізнаватиме об'єкти на високій швидкості й в складних умовах їзди (наприклад, в погану погоду). Це рішення німецький концерн планує запровадити у співпраці із компанією Luminar. Щоправда, на цей час таку технологію використовуватимуть у перегонових авто, щоб забезпечити безпеку водія та дозволити йому контролювати дорогу на великій швидкості.

Технологія Valeo LiDAR в автомобілях Mercedes-Benz

На цьому рішенні засновано роботу системи Mercedes-Benz DRIVE PILOT. З її допомогою в деяких умовах водій може делегувати завдання водіння автомобіля. Система SAE-Level 3 була представлена ​​у 2021 році, вона функціонує в умовно автоматичному режимі на швидкості до 60 км/год.

Робота Mercedes-Benz DRIVE PILOT заснована на Valeo SCALA 2, другому поколінні LiDAR. Ця технологія вимірює відстань до навколишніх об'єктів з точністю до сантиметра, розраховуючи час, необхідний для лазерного променя, щоб подолати перешкоду і повернутися назад.

У результаті забезпечується абсолютна безпека на трасі з лазерними системами Mercedes-Benz. Лідари формують хмару з точок, що допомагають визначити розташування різних об'єктів навколо автомобіля. Це тривимірні зображення, які точно ідентифікують все, що знаходиться на дорозі: інший транспорт, інфраструктура, пішоходи тощо.

Якщо об'єкт рухається, лідар вимірює його швидкість і продовжує відстежувати його, навіть якщо він пропадає з поля зору водія. Технологія передбачає і відкритий простір без перешкод, яким можна їхати вільно. З її допомогою можна бачити також і невеликі предмети, наприклад шину на дорозі.

Лазерні системи запобігання аваріям у Mercedes-Benz постійно вдосконалюються, у цьому плані автоконцерн не стоїть на місці. Компанія постійно винаходить нові ідеї, щоб не лише уникнути ДТП, а й захистити авто від пошкоджень, наприклад, під час їзди кам'янистою дорогою.

ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ УКРАВТО УКРАЇНА» - офіційний дилерський центр Mercedes-Benz AG у Києві та області використовує кукі-файли для різних цілей.
Цим ми прагнемо надати вам можливість найліпшим чином використовувати наш вебсайт, а також постійно його покращувати. Також ми можемо показувати вам контент та рекламу на основі користувацької поведінки і для цього спільно працюємо з обраними партнерами (наприклад Google). Через цих партнерів ви також отримуєте рекламу на інших вебсайтах. Ви можете у будь-який час відкликати добровільну згоду. Докладну інформацію та можливості налаштування див. у розділі «Показати відомості» та у наших положеннях про захист даних.