Відділ Сервісу: 09:00-18:00
Автосалон: 10:00-18:00
Пошук
Пошук
Збережені автомобілі
Збережені автомобілі
Для порівняння, додайте мінімум 2 автомобілі до “Збережених авто”, використовуючи позначку
Пошук автомобілів
Автомобілі в наявності Автомобілі в наявності
Запис на сервic Запис на сервic
Пошук запчастин Пошук запчастин
Акції Акції
Адреса та карта проїзду Адреса та карта проїзду
Тест-драйв Тест-драйв
Автомобілі з пробігом Автомобілі з пробігом
Кредитний калькулятор Кредитний калькулятор
Технології

Технологіі Mercedes-EQ EQS

Розроблений з нуля, EQS також може дати нове визначення розкоші.

Технології

EQS від Mercedes-EQ: технічні характеристики авто

EQS 450+: витрата електроенергії в кВт·год/100 км (змішаний цикл): 18,9-16,2; викиди CO2 в г/км (змішаний цикл): 0.[1]
EQS 580 4MATIC: витрата електроенергії в кВт·год/100 км (змішаний цикл): 19,6-17,6; викиди CO2 в г/км (змішаний цикл): 0.[1]

[1] Споживання енергії визначено на підставі Регламенту (ЄС) 2017/1151. Споживання енергії залежить від комплектації автомобіля.

до

780 км

чисто електричного запасу ходу (за циклом WLTP)[1]

до

385 кВт (524 к. с.)[2]

Потужність

 

2432,11 см2

гіперекран MBUX

 

MBUX Hyperscreen утворюють кілька дисплеїв, які плавно переходять один в одного, в результаті чого і виходить вражаючий вигнутий екран шириною більше 141 сантиметри. Його доступна для пасажирів площа становить 2432,11 см2.

[1] Запас ходу був визначений на підставі Регламенту (ЄС) 2017/1151. Запас ходу залежить від комплектації автомобіля.
[2] Дані номінальної потужності та номінального крутного моменту відповідно до Регламенту (ЄС) № 715/2007 в діючій нині версії.

Електропривід

Привід EQS. Двигун нової мобільності.

Динаміка суперкара з комфортним запасом ходу - таке стало можливим завдяки новому електроприводу EQS із загальною потужністю близько 470 кВт.[1] Автомобілі мають привід тільки на задню вісь або на обидві вісі - варіанти 4MATIC. Високовольтна акумуляторна батарея розташовується між передніми і задніми колесами в днище автомобіля. Завдяки новій технології елементів і інтелектуальному управлінню енергопостачанням автомобіль EQS має запас ходу приблизно до 780 км.[2]

Для максимальної дальності ходу і максимальної продуктивності
EQS - перша модель, заснована на недавно розробленій платформі EVA2. З акумуляторами різних розмірів і різними варіантами приводу седан дозволяє створювати індивідуальну конфігурацію електроприводу. Синхронний двигун з постійними магнітами, двоступеневий редуктор і силова електроніка складають електропривод (eATS). Залежно від рівня потужності один eATS працює на задній осі, а у версії з повністю регульованим повним приводом 4MATIC ще один встановлений на передній осі. Акумулятор розміщений в захищеній від механічного пошкодження зоні в днище кузова між передньою і задньою вісями.

Чемпіон за пробігом
Завжди динамічний, особливо ефективний при необхідності: EQS також відповідає найвищим вимогам, коли мова заходить про повсякденну експлуатацію. При максимальному запасі ходу 780 км (WLTP)[1] EQS 450+ може долати навіть більші відстані без додаткових зупинок для зарядки. А коли вам знадобиться зарядити батарею, то інтелектуальне управління зарядкою забезпечить зарядну потужність до 200 кВт.

[1]Запас ходу був визначений на підставі Регламенту (ЄС) 2017/1151. Запас ходу залежить від комплектації автомобіля.

EQS 450+: витрата електроенергії в кВт·год/100 км (змішаний цикл): 18,9-16,2; викиди CO2 в г/км (змішаний цикл): 0.[1]

[1]Споживання енергії визначено на підставі Регламенту (ЄС) 2017/1151. Споживання енергії залежить від комплектації автомобіля.

Накопичувач енергії і демпфер одночасно
У EQS використовується вдосконалена літій-іонна високовольтна батарея модульної конструкції. Завдяки ще більш високої щільності енергії в порівнянні з попередніми моделями Mercedes-EQ, вона має пітому ємність до 107,8 кВт ∙ год при вазі близько 700 кг. Цього достатньо, щоб EQS в ідеальних умовах проїхав до 780 км (по WLTP).[1]  Крім того, акумулятор інтегрований в інтелектуальне управління температурним режимом EQS - якщо інтелектуальна навігація з «електричним інтелектом» активована, то акумулятор при необхідності прогрівається або охолоджується під час поїздки, якщо це необхідно, щоб досягти оптимальної температури для ефективної зарядки на пунктах заряджання. Інноваційне програмне забезпечення для управління батареями власної розробки дозволяє проводити оновлення по бездротовій мережі (OTA). Таким чином, управління енергоспоживанням EQS залишається актуальним протягом усього життєвого циклу.

[1]Запас ходу був визначений на підставі Регламенту (ЄС) 2017/1151. Запас ходу залежить від комплектації автомобіля.

Інтелігента рекуперація
EQS пропонує кілька варіантів рекуперації енергії за допомогою гальмування. Високовольтна батарея заряджається шляхом перетворення механічного обертального руху в електричну енергію під час руху накатом або гальмування. Режим DAuto забезпечує інтелектуальне відновлення енергії з використанням інформації, отриманої від системи навігації та з камери. При цьому уповільнення становить до 5 м/с2 - 3 м/с2 За рахунок рекуперації і 2 м/с2 з використанням штатної гальмівної системи. В якості альтернативи водій може вручну вибирати ступінь уповільнення (D+, D, D-) і функцію руху накатом за допомогою підрульових перемикачів.

Цифровий інтер’єр

Новий гіперєкран MBUX.

Габарити

Виміряйте у вільний час і переконайтеся: EQS ідеально вам підходить.

Вид спереду

Вид ззаду

Вид збоку

Вид зверху

СП ТОВ «Автомобільний Дім Україна Мерседес-Бенц» - офіційний дилерський центр Mercedes-Benz AG у Києві та області використовує кукі-файли для різних цілей.
Цим ми прагнемо надати вам можливість найліпшим чином використовувати наш вебсайт, а також постійно його покращувати. Також ми можемо показувати вам контент та рекламу на основі користувацької поведінки і для цього спільно працюємо з обраними партнерами (наприклад Google). Через цих партнерів ви також отримуєте рекламу на інших вебсайтах. Ви можете у будь-який час відкликати добровільну згоду. Докладну інформацію та можливості налаштування див. у розділі «Показати відомості» та у наших положеннях про захист даних.