Відділ Сервісу: 10:00-21:00
Автосалон: 10:00-20:00
Пошук
Пошук
Збережені автомобілі
Збережені автомобілі
Для порівняння, додайте мінімум 2 автомобілі до “Збережених авто”, використовуючи позначку
Пошук автомобілів
Автомобілі в наявності Автомобілі в наявності
Запис на сервic Запис на сервic
Пошук запчастин Пошук запчастин
Акції Акції
Адреса та карта проїзду Адреса та карта проїзду
Тест-драйв Тест-драйв
Trade-in Trade-in
Кредитний калькулятор Кредитний калькулятор

Технічний ремонт

Автомобільний Дім Україна – офіційний дилер Daimler AG – пропонує Вам повний спектр послуг з ремонту й обслуговування автомобілів Mercedes-Benz.

Технічне обслуговування:

  • Технічне обслуговування автомобілів Mercedes-Benz будь-якого року виробництва;
  • Додаткова інформація про ТО
    Показати

    Як і більшість механізмів для довгострокової та надійної роботи, автомобіль вимагає виконання регламентних технічних обслуговувань. Кожен з автовиробників розробляє свою систему технічного обслуговування автомобілів, виходячи з якості використовуваних матеріалів, комплектуючих і особливостей конструкції вузлів і агрегатів. Така система передбачає своєчасне обслуговування автомобіля, гарантуючи власнику безпеку, а автомобілю - тривалий термін служби.

    Разом з розвитком автомобілебудування вдосконалюється і система технічного обслуговування автомобілів. Розробники докладають зусиль, щоб зробити обслуговування автомобіля оптимальним і для власників, збільшуючи інтервал між обслуговуванням і здешевлюючи «вміст» автомобіля, і для станцій технічних обслуговувань, які розробляють спеціальні інструменти, прилади та інструкції, що дозволяють швидко і в повному обсязі виконувати необхідні роботи.

    Так, від фіксованих інтервалів між технічними обслуговуванням і стандартними обсягами робіт (спочатку кожні 10 000 км, а потім кожні 15 000 км) Mercedes-Benz прийшов до гнучкої системи технічних обслуговувань - системи ASSYST. Ця система, у порівнянні з попередніми, вже була здатна визначати пробіг між технічними обслуговуванням, даючи можливість власникам, якщо не були повністю вичерпані ресурси автомобіля до технічного обслуговування, подовжувати інтервал, або, в екстремальних умовах експлуатації, спонукала проводити обслуговування раніше. Обсяг робіт при цій системі залишався суворо регламентованим (ТО «А» або ТО «В»). При цьому пробіг залишався важливим фактором, але не єдиним. В системі ASSYST початковим інтервалом вважається пробіг в 15000 км, але якщо власник автомобіля уважно стежить за повідомленнями, які з'являються на щитку приладів, то він побачить, що залишковий пробіг до технічного обслуговування змінюється. У ході експлуатації автомобіля система спостерігає за різними параметрами й коригує свій прогноз, збільшуючи або зменшуючи інтервал до технічного обслуговування. Зміни у витраті ресурсів свідчать про зміну умов експлуатації або стилю водіння, що відразу відбивається в прогнозі. ASSYST не має власних датчиків, він отримує необхідну інформацію від інших блоків управління. Тому ця система з'єднана з блоком управління двигуном і з блоком управління системою динаміки руху. Блок керування двигуном передає дані про роботу двигуна, а блок системи динаміки руху пересилає дані про пробіг.

    Як встановлюються інтервали технічного обслуговування сьогодні? Технічні можливості зараз дозволяють виміряти навантаження на автомобіль, а це значить, що можна виміряти споживання ресурсів. Така система розраховує інтервал технічного обслуговування заздалегідь і, перед настанням часу його проведення, інформує про це водія. Зараз на легкових автомобілях Mercedes-Benz використовується система ASSYST PLUS. Завдання цієї системи полягає в розрахунку не лише пробігу або часу до технічного обслуговування, але і повного обсягу робіт. Система ASSYST PLUS обробляє інформацію про рівень і температуру моторного мастила, температуру охолоджувальної рідини, частоту обертання двигуна і швидкість, навантаження на двигун. Точно спрогнозувати обсяг і вартість робіт при такій системі складно, але плюс в тому, що вона виключає непотрібні роботи та пропонує лише необхідний регламент. Система враховує також елементи додаткової комплектації (зчіпні пристрої й т.д.), що підлягають техобслуговуванню. Ще однією спеціальною функцією ASSYST PLUS є контроль над старінням гальмівної рідини, яка підлягає заміні кожні 2 роки.

    Незалежно від автоматичної індикації, інформацію про пробіг і кількість днів до наступного ТО можна прораховувати вручну. При ввімкненні запалювання на дисплеї комбінації приладів з’являється стандартне вікно. Якщо натиснути на кнопку зі стрілкою вперед або назад на багатофункціональному кермі, то на дисплей буде виведено меню із зазначенням інтервалу до наступного технічного обслуговування (детальна інструкція міститься в книзі з експлуатації автомобіля).

    Повноцінне обслуговування системи ASSYST PLUS можливе тільки в офіційних дилерів, оскільки індикація щитка приладів відзначає лише код технічного обслуговування і код технічної станції. Введення цих даних у спеціальне програмне забезпечення визначає необхідний обсяг робіт (15 різновидів). Після проведення чергового технічного обслуговування в сервісному центрі виконується підтвердження виконання цих робіт, і в «пам'ять» автомобіля заноситься відповідний запис. Цю інформацію можна вважати комп'ютером - в ній записуються пробіги й дати проведення технічних обслуговувань.

    Концерн Daimler AG і, відповідно, всі регіональні представництва в усьому світі, постійно прагнуть зробити рівень обслуговування своїх клієнтів максимально комфортним для них. У зв'язку з цим концерн Daimler AG впровадив інновацію у сфері сервісного обслуговування автомобілів Mercedes-Benz під назвою «Електронна сервісна книжка» або Digital Service Booklet. Цей проект спрямований на те, щоб забезпечити доступ до інформації про проходження планового технічного обслуговування всіма автомобілями Mercedes-Benz на будь-якій офіційній СТО світу. На першому етапі введення в дію програми ця інновація стосувалася автомобілів випуску 2009 E-, CLS-, SL- і SLK-класів. Згодом ця програма розшириться на всі автомобілі Mercedes-Benz. Наше підприємство, як офіційний дилер концерну Daimler AG в Україні, також став учасником цього проекту. Тобто всі технічні обслуговування і їх обсяги виконання, здійснені на нашій станції, можна побачити в будь-якому дилерському центрі світу в режимі online. Такий запис в «Електронній сервісній книжці» є ідеальним доказом обслуговування автомобіля в авторизованих сервісних центрах і слугує гарантом якісного обслуговування автомобіля.

    Лише проходження технічного обслуговування в офіційного дилера Mercedes-Benz гарантує виконання всіх регламентних робіт, передбачених заводом-виробником. Тільки своєчасне і повноцінне технічне обслуговування автомобіля дозволяє максимально продовжити термін служби його вузлів і агрегатів, і завдяки цьому зменшити майбутні витрати на утримання, зменшити кількість звернень на СТО, організувати його безпечну і комфортну експлуатацію. Для підтримки гарантії на автомобіль дуже важливо своєчасно проходити технічне обслуговування в офіційного дилера.

     

    Приєднуйтесь до всесвітньої мережі Mercedes-Benz, зробіть обслуговування свого автомобіля офіційним!

    Система ASSYST 1997-2003

    Більшість автомобілів Mercedes-Benz мають систему ASSYST. У цій системі рівень техобслуговування змінюється з сервісу А на сервіс B. Сервіс А вважається менш трудомістким, в той час, як сервіс В є більш трудомістким сервісом. Повідомлення про необхідність здійснення обслуговування відобразиться на дисплеї приблизно за місяць або за 1000 км до терміну необхідного техобслуговування. Інтервал між технічним обслуговуванням становить від 14 500 км до 30 000 км або від 12 до 24 місяців. Це залежить від стилю водіння автомобілем.

    Система ASSYST PLUS, 2003-2021

    Велика частина моделей, які були випущені з 2003 по 2007 роки, обладнані системою ASSYST PLUS. Рівень обслуговування змінюється з сервісу А на сервіс Н, де буква означатиме час, потрібний для виконання техобслуговування, а також кількість робіт, яку необхідно зробити. В цьому випадку сервіс Н перевищує за обсягом робіт сервіс А.


Обслуговування та ремонт двигуна:

  • діагностика всіх систем двигуна з використанням оригінальних діагностичних комплексів Xentry Kit 3;
  • ремонт двигуна будь-якої складності.

Ремонт ходової частини:

  • діагностика і ремонт механічних та автоматичних трансмісій;
  • діагностика і ремонт роздавальних коробок;
  • регулювання кутів встановлення коліс з використанням сучасних комп'ютерних технологій і параметрів офіційної бази даних автомобілів Mercedes-Benz;
  • ремонт та діагностика підвіски;
  • роботи з шиномонтажу.

Ремонт кузова:

  • ремонт кузовів будь-якої складності з використанням стапелів і систем вимірювання геометрії кузова;
  • фарбування автомобілів будь-якої складності.

Електричне обладнання авто:

  • ремонт та діагностика електронних і електричних систем автомобіля з використанням оригінальних діагностичних комплексів Xentry Kit 3;
  • ремонт та діагностика автоматичних кліматичних систем (систем клімат-контролю);
  • антибактеріальна обробка систем кондиціонування;
  • встановлення оригінального додаткового обладнання.

СП ТОВ «Автомобільний Дім Україна Мерседес-Бенц» - офіційний дилерський центр Mercedes-Benz AG у Києві та області використовує кукі-файли для різних цілей.
Цим ми прагнемо надати вам можливість найліпшим чином використовувати наш вебсайт, а також постійно його покращувати. Також ми можемо показувати вам контент та рекламу на основі користувацької поведінки і для цього спільно працюємо з обраними партнерами (наприклад Google). Через цих партнерів ви також отримуєте рекламу на інших вебсайтах. Ви можете у будь-який час відкликати добровільну згоду. Докладну інформацію та можливості налаштування див. у розділі «Показати відомості» та у наших положеннях про захист даних.