Відділ Сервісу: 08:30-20:00
Автосалон: 09:00-20:00
Пошук
Пошук
Збережені автомобілі
Збережені автомобілі
Для порівняння, додайте мінімум 2 автомобілі до “Збережених авто”, використовуючи позначку
Пошук автомобілів
Автомобілі в наявності Автомобілі в наявності
Запис на сервic Запис на сервic
Пошук запчастин Пошук запчастин
Акції Акції
Адреса та карта проїзду Адреса та карта проїзду
Автомобілі з пробігом Автомобілі з пробігом
Кредитний калькулятор Кредитний калькулятор
Зв’язатись з нами Зв’язатись з нами

Революційні зміни Mercedes-AMG GLC

Автомобілі Mercedes-Benz завжди дивували своїх шанувальників преміальним дизайном та високою продуктивністю. Проте, навіть бувши серед лідерів індустрії, компанія не дозволяє собі спочивати на лаврах. Цього разу нам представили революційні зміни Mercedes-AMG GLC. Торкнулися вони перш за все двигунів.

Отримати більше з меншими витратами

Еволюція турбованих чотирициліндрових моторів у Mercedes-AMG GLC вражає: замість нарощування кількості циліндрів команда інженерів німецького концерну продовжує їх скорочувати. За останні кілька років виробник відмовився від потужного двигуна V8 та виключив зі свого модельного ряду V6. У новому Mercedes-AMG GLC Coupe 2024 знаходиться компактний, але потужний чотирициліндровий турбований двигун. Вищу продуктивність при меншій витраті палива у дволітрових моделях забезпечує подвійна спіраль турбонаддува, а також технологія CONICSHAPE, яка відповідає за зниження опору під час тертя поршнів.

Після недавнього запуску позашляховика GLC компанія Mercedes-Benz наприкінці вересня вирішила оприлюднити показники потужності свого купе, і вони справді дивують. Наприклад, базова модель GLC 43 4MATIC Coupe має 416 кінських сил і 369 Нм при 5000 об/хв. На нижчих оборотах додаткові 14 к. с. додає 48-вольтовий електродвигун. Присутність електродвигуна покращує економіку палива GLC, дозволяючи вимикати двигун під час руху накатом або очікування на світлофорі або в пробці.

Електродвигуни для додаткової продуктивності

Інновації Mercedes-AMG GLC моделі 63 S Coupe 2025 включають 2,0-літровий турбований двигун, що забезпечує разючу потужність в 469 к. с. Цей двигун є лідером за потужністю серед серійних чотирициліндрових двигунів з усього світу. Цьому званню він відповідає завдяки моменту, що крутить, 402 Нм, який може посилюватися внаслідок спільної роботи з електродвигуном, що додає ще 201 к. с. Таким чином автомобіль може отримати до 752 Нм моменту, що крутить, і здатний розвивати швидкість до 100 км/год всього за 3,5 с.

AMG стверджує, що електродвигун та супутня батарея надихнуті технологіями переможців перегонів Формули 1. Така комплектація дозволяє видавати повну потужність у 201 к. с. тільки протягом 10 секунд одночасно, проте дозволяє отримати у будь-який момент 107 к. с., забезпечуючи загальну потужність системи 671 к. с.

Новий рівень ефективності у Mercedes-AMG GLC досягається шляхом впровадження унікальних розробок, які поки використовуватимуться ексклюзивно у двигунах АМГ. Вони торкнулися вдосконалення електричної трансмісії та її використання спільно з акумуляторами місткістю 400 В. Тут реалізовані технології прямого охолодження аналогічно тим, які застосовані в силових блоках, що використовуються у Формулі 1. Це розширює можливості акумулятора швидко віддавати та поглинати енергію.

Переваги турбованих чотирициліндрових моторів у GLC

M139l – перший і єдиний у світі на сьогодні двигун серійного виробництва з електричною турбіною. Проте ця технологія давно випробувана та довела свою високу ефективність на прикладі перегонових автомобілів. Вона подарує водієві дивовижний досвід водіння. Технологічні оновлення AMG GLC забезпечують найкращу швидкість реакції при натисканні на педаль газу незалежно від поточних параметрів руху. Електрифікація турбонагнітача приносить такі переваги:

  • забезпечення більшого крутного моменту на низьких обертах;
  • підвищення маневровості;
  • оптимізація прискорення під час старту з місця.

Система продовжує підтримувати високий тиск наддуву навіть тоді, коли ноги водія немає на педалях газу чи гальма. Внаслідок цього, автомобіль швидко реагує на дії водія незалежно від поточної кількості обертів на тахометрі. Враження від керованості транспортного засобу покращуються, у тому числі й шляхом електрифікації турбонагнітачів. Це дає кращу маневровість та прискорення під час руху на низьких обертах.

За високу швидкість подачі повітря відповідає електричний турбокомпресор, який отримує живлення від бортової мережі. Контур охолодження двигуна створює оптимальне температурне середовище також для турбокомпресора, електродвигуна та силової електроніки.

АМГ GLC із новими моторами – це абсолютно новий рівень продуктивності та враження від щоденних поїздок. Миттєва реакція електроприводу, висока швидкість збільшення моменту, що крутить, і швидка подача потужності дозволять покупцеві нової моделі сповна насолодитися чудовою динамікою водіння і керованістю автомобіля.

СП ТОВ «Автомобільний Дім Україна Мерседес-Бенц» - офіційний дилерський центр Mercedes-Benz AG у Києві та області використовує кукі-файли для різних цілей.
Цим ми прагнемо надати вам можливість найліпшим чином використовувати наш вебсайт, а також постійно його покращувати. Також ми можемо показувати вам контент та рекламу на основі користувацької поведінки і для цього спільно працюємо з обраними партнерами (наприклад Google). Через цих партнерів ви також отримуєте рекламу на інших вебсайтах. Ви можете у будь-який час відкликати добровільну згоду. Докладну інформацію та можливості налаштування див. у розділі «Показати відомості» та у наших положеннях про захист даних.