Технічні характеристики EQC
Короткий огляд всіх даних та фактів.
Плавно прискорюється у електричне майбутнє
Новий Mercedes-Benz EQC – це чисто електричний просторий і комфортний кросовер. Доки ви його не прискорите. Тоді він стає спортивним автомобілем. Повний крутний момент одразу зі старту – EQC негайно рушає з місця. Це відрізняє чисто електричний привід від будь-якого стандартного бензинового або дизельного. Як наслідок, ви отримуєте цілком нову захоплюючу динаміка руху.
З 0 до 100 км/год 5,1 с.
Потужність 408 к.с.
Максимальна швидкість 180 км/год (регулюється)
Два двигуни перетворюють електричну енергію у чисту насолоду від руху
Нещодавно розроблений електропривод настільки інноваційний, що два з них вбудовані в новий EQC. По одному електродвигуну на передній і задній вісях перетворюють разом електричну енергію, що накопичується у батареї, на механічну та створюють таким чином потужність 300 кВт 408 к.с.). Для зменшення витрати струму та для збільшення динаміки електричні трансмісії налаштовані по-різному: передній електродвигун оптимізований для забезпечення максимальної ефективності в діапазоні руху за слабкого або середнього навантаження, задній двигун визначає динаміку.
EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3–20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.
Менше опір повітря для більшого запасу ходу
EQC з мінімальним коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,27* у своїй найкращій аеродинамічній конфігурації є одним із найбільш аеродинамічно ефективних позашляховиків. Це у першу чергу помітно у чіткому стриманому дизайні як послідовний розвиток мови дизайну з чуттєвою чіткістю. Це можна відчути на власному досвіді в успіху аероакустіческіх заходів щодо зменшення шумів вітру та котіння. І все це стає відчутним у вигляді більшого запасу руху, оскільки також у електромобілях аеродинамічно оптимізована форма сприяє збільшенню реального запасу ходу.
В EQC для зниження опору повітря вжито численні аеродинамічні заходи, як-от оптимізація різноманітних ущільнень, облицювання та повітроводів на передній частині, колесах, днищі, склі, даху та задній частині кузова.
*Коефіцієнт аеродинамічного опору 0,27 досягається у поєднанні з опціональним екстер’єром AMG Line; 19-дюймові легкосплавні колеса AMG (RSW) і літні шини, підніжки з алюмінієвим виглядом з гумовими виступами і без причепу.
Новий EQC так добре вписується у ваше життя
Свою придатність до щоденного використання новий EQC підтверджує з точністю до міліметра. Відчуйте великий простір, запропонований ним. Маючи достатній об’єм навантаження, він є ідеальним супутником навіть для більш тривалих поїздок.
Вигляд зверху
Вигляд спереду
Вигляд ззаду
Вигляд збоку
Насолоджуйтеся електромобільністю у будь-яку погоду
Повністю змінний повний привід 4MATIC забезпечує те, що потрібно потужним електродвигунам. Система покращує тягу і стійкість руху, особливо в складних дорожніх умовах: справжній плюс безпеки на мокрій дорозі, снігу і льоду. У той же час 4MATIC – технологічна основа для задоволення від динамічного водіння.
4MATIC безперервно розподіляє потужність між передньою і задньою осями – від 0 до 100 відсотків. Тому що обома електродвигунами можна управляти незалежно один від одного. Якщо є втрата тяги на одній осі, більший крутний момент доступний на інший. Він працює як звичайний повнопривідний автомобіль з блокуванням міжосьового диференціала.