
Зарядка і запас ходу Mercedes-EQ EQC
Дізнайтеся більше про розумні рішення для заряджання вдома,
у місті або під час подорожей.
Яку відстань я можу проїхати на EQC?
У багатьох відношеннях за кермом EQC вам можна не хвилюватися про запас ходу. Завдяки великій високовольтній акумуляторній батареї з корисною енергомісткістю 80 кВт*год (за циклом NEDC), запас ходу складає 421-462 км за циклом NEDC*. Цього вистачить для багатьох щоденних поїздок, а також для дороги на роботу і назад для великої кількості людей. А якщо вам все ж таки знадобиться підзарядка, то EQC оснащено багатьма технологіями, що допомагають вам не турбуватися про планування. Корисною є, наприклад, система активного контролю за запасом ходу.
Запас ходу (за циклом NEDC)
421–462 км*
*Споживання електроенергії і запас ходу визначені на підставі Постанови (ЄС) № 692/2008. Споживання електроенергії та запас ходу залежать від комплектації автомобіля. Можливі відхилення від сертифікованих стандартних значень в реальних умовах руху. Фактичні значення залежать від багатьох індивідуальних чинників, наприклад стилю водіння, умов навколишнього середовища і маршруту.
Легко і зручно налаштовуйте зарядну станцію вдома
Настінний зарядний модуль Mercedes-Benz Wallbox Home – ідеальне доповнення до вашого нового електромобіля від Mercedes-EQ.
Просто зарядіть свій автомобіль вдома протягом кількох годин. Швидко, практично і безпечно – точно так само, як наші індивідуальні консалтингові і монтажні рішення.
Ми попрацювали ще трохи, щоб ви відчували ще менше дискомфорту в дорозі
Для максимально ефективного використання запасу ходу EQC оснащено багатьма інтелектуальними системами, що підтримують надзвичайно економну та прогнозовану манеру руху. При цьому за бажання вони допомагають водієві максимально збільшити запас ходу та активно підтримують його в досягненні місця призначення без жодного дискомфорту.
Зменшення споживання енергії, збільшення запасу ходу – асистент ECO допомагає вам планувати свою подорож. Він постійно аналізує, чи рухається автомобіль попереду повільніше, чи дотримуються обмеження швидкості або дорога йде під ухил. Асистент ECO дає вам відповідну візуальну індикацію.
Інноваційна система допомагає вам з заощадженням енергії. Для цього активна педаль акселератора спілкується з вами. При цьому точка опору виконує дві важливі задачі. На точці опору система обмежує крутний момент. Додатково може показуватися максимальна швидкість, з якою потрібно їхати для досягнення пункту призначення.
Режими руху підтримують вас від економії енергії до спортивного стилю водіння. Особливістю є режим MAX RANGE. У цій інтелектуальній програмі руху забезпечується максимальний запас ходу. У режимі ECO також пріоритет віддається підвищенню ефективності та зниженню витрати. З режимом COMFORT йдеться про стандартне налаштування. Він включає в себе характеристику педалі акселератора, розраховану на комфортний рух. Залежно від стилю руху вона також автоматично стає динамічнішою. У режимі SPORT навпаки програма водіння вимагає найкращої реакції для найвищої продуктивності руху. Асистент ECO активується у всіх програмах руху в момент рекуперації в режимі D Auto. Це ваш особистий аналітик і мотиватор. Асистент ECO у безперервному режимі визначає, чи слід автомобілю в ідеалі продовжувати котитися з мінімально можливим опором руху при відпусканні педалі акселератора або краще сповільнюватися в даний момент і, тим самим, в внаслідок рекуперації відновлювати енергію для акумулятора.
Інноваційна система зарядки Mercedes-Benz EQA
Інфраструктура заряджання оптимально узгоджена з вашими індивідуальними потребами. Тому Mercedes-Benz пропонує високу гнучкість. Зручно та швидко вдома через настінний зарядний модуль? У дорозі на зарядній станції загального використання? Від стандартної електророзетки, перевіреної електриком? Це все можливо для максимального комфорту заряджання.
Якщо ви постійно перебуваєте у дорозі: ви можете заряджати EQC на численних громадських зарядних станціях AC або DC. Якщо ви здійснюєте покупки, працюєте або сидите у ресторані, ви можете наприклад заряджати свій EQC за допомогою серійного зарядного кабелю з потужністю заряджання 7,4 кВт на громадській зарядній станції AC.
Потужна і безпечна. Батарея з якістю Mercedes
Високовольтна акумуляторна батарея є серцем нового Mercedes-Benz EQC. Завдяки надзвичайно високій щільності потужності
вона накопичує енергію для двох електричних модулів приводу на передніх і задніх колесах. Щоб виконати високі запити Mercedes-Benz
до безпеки, батарея захищено вбудована у днище автомобіля. Це опускає центр ваги автомобіля і таким чином забезпечує насичене
динамічне відчуття руху.
Ваші найважливіші питання про рух у режимі електроприводу
Чому реальний електричний запас ходу часто нижчий, ніж зазначено?
Електричний запас ходу варіює залежно від індивідуального стилю руху, профілю відрізку шляху та умов середовища. Ви їдете на електроприводі довше, якщо їдете завбачливо з допомогою асистента ECO та використовуєте рекуперацію або функцію руху накатом. Побічні споживачі, такі як підігрів сидінь або кондиціонер, також впливають на запас ходу.
У чому різниця між технологіями заряджання змінного та постійного струму?
В принципі, батареї електрифікованих автомобілів можна заряджати лише постійним струмом (DC). Проте усі побутові розетки, настінний зарядний модуль Mercedes-Benz, innogy eBox professional та більшість громадських зарядних станцій постачають змінний струм (AC) так само, як «силові розетки». Щоб заряджання було можливе, у автомобілі вбудований зарядний пристрій – випрямляч. Він перетворює змінний струм у необхідний постійний. При цьому можлива потужність заряджання від 2,3 кВт до 7,4 кВт – залежно від зарядного пристрою.
Наскільки екологічними є насправді електромобілі?
Те, наскільки екологічно насправді використовується автомобіль, сильно залежить від вашого стилю руху та способу заряджання. При цьому зокрема має значення, яким струмом ви заряджаєте, тобто чи фактично використовується «зелений» струм чи мікс енергоносіїв. Багато зарядних станцій загального користування забезпечуються «зеленим» струмом, і також для приватних домогосподарств угоду про «зелений» струм часто можна укласти всього кількома натисканнями кнопки миші.