Відділ Сервісу: 08:30-20:00
Автосалон: 09:00-20:00
Пошук
Пошук
Збережені автомобілі
Збережені автомобілі
Для порівняння, додайте мінімум 2 автомобілі до “Збережених авто”, використовуючи позначку
Пошук автомобілів
Автомобілі в наявності Автомобілі в наявності
Запис на сервic Запис на сервic
Пошук запчастин Пошук запчастин
Акції Акції
Адреса та карта проїзду Адреса та карта проїзду
Автомобілі з пробігом Автомобілі з пробігом
Кредитний калькулятор Кредитний калькулятор
Зв’язатись з нами Зв’язатись з нами

Електромобіль Mercedes-Benz VISION EQXX

Компанія Mercedes-Benz представляє новий електричний седан VISION EQXX, з яким виводить такі поняття як мобільність, продуктивність і ефективність на кардинально новий рівень. Він здатний долати не менше 1000 км на одній зарядці, відрізняється чудовою аеродинамікою та рекордно низьким споживанням енергії, а в салоні з обробкою з перероблених матеріалів встановлений вражаючий 47,5-дюймовий дисплей. Це напевно кращий електромобіль в історії Mercedes-Benz та цілковито нове слово у галузі.

На даний момент Vision EQXX має статус концепт-кара, купити його в Німеччині або деінде ще неможливо. Однак у майбутньому він стане серійним авто і це безперечно буде один з найвеличніших електрокарів на ринку. Хто знає, можливо, серійний Vision EQXX буде вашим сімейним автомобілем, тому пропонуємо познайомитися з ним вже зараз.

Однак перш за все викладемо основні переваги Vision EQXX. Отже, насамперед запас ходу — він становить 1000 км і дозволяє з комфортом подолати відстань з Києва до Риги або ж — з Парижа та Берлін. Вражаючий потенціал, особливо якщо врахувати, що електромобіль має досить компактну акумуляторну батарею. І, до того ж, більш легку: вона на 30% легша, ніж у нового EQS від Mercedes-EQ. Місткість батареї концепт-кара - менше 100 кВтг.

Зазначимо, що і до прем'єри Vision EQXX компанія Mercedes-Benz очолювала рейтинги електромобілів за дальністю пробігу: новий EQS з 245 кВт у реальному тесті від Edmunds проїхав 422 милі без підзарядки - це на 77 миль більше, ніж будь-який інший раніше протестований автомобіль. І електричний діапазон справді має значення, це не рекламний маркетинг. Великий запас ходу зробить електромобілі придатними для будь-якої подорожі. Виняткова ефективність створить сприятливі умови для зменшення розмірів батареї та ваги, дозволяючи нам їздити далі з меншими витратами. Mercedes-Benz сповнений рішучості йти попереду цих революційних змін.

Однією з головних якостей Vision EQXX є мінімальний рівень енергоспоживання: на 100 км витрачається лише 10 кВтг. Також концептуальний седан оснащений досить скромним електродвигуном потужністю трохи більше 200 л. У конструкції рясно використаний карбон, так що і сам кузов вийшов досить легким: він важить 1750 кг, тоді як його довжина становить 4,63 м і колісна база 2,8 м.

Для живлення клімат-контролю та решти електроустаткування використовується окреме джерело енергії – сонячні батареї, розміщені на даху електромобіля. З ними седан може отримувати додаткові 25 км. електричного діапазону.

Іншою вражаючою якістю Mercedes-Benz Vision EQXX є аеродинаміка. З коефіцієнтом лобового опору всього 0,17 cX концепт-кар зі Штутгарта приблизно на 30% ефективніший у цьому сенсі, ніж схожий за розмірами ліфтбек Tesla Model 3. Наш автомобіль відрізняється витягнутим краплеподібним профілем та характерною скошеною задньою частиною.

У салоні електричного седана EQXX розміщені комфортні окремі сидіння для чотирьох людей. Майже на всю ширину передньої панелі розтягнувся вражаюче великий дисплей діаметром 47,5 дюймів. В обробці використаний перероблений із підгузків пластик, а також штучна шкіра, отримана на основі грибів.

VISION EQXX - це результат нашої місії з подолання технологічних бар'єрів у всіх напрямках та підняття енергоефективності на новий рівень. Він демонструє вигоди, які можливі завдяки переосмисленню основ із нуля. Сюди входять всебічні удосконалення передової електричної силової установки, використання легких технологічних компонентів та екологічно чистих матеріалів. VISION EQXX, доповнений цілою низкою інноваційних та інтелектуальних заходів щодо підвищення ефективності, включаючи передове програмне забезпечення, дозволяє нам досліджувати нові межі ефективності.

«Mercedes-Benz VISION EQXX – це те, як ми уявляємо майбутнє електромобілів. Усього півтора роки тому ми розпочали цей проект, який призвів до створення найефективнішого Mercedes-Benz з будь-коли побудованих – з видатним енергоспоживанням менше 10 кВтг на 100 км. Його запас ходу становить понад 1000 кілометрів на одній зарядці з використанням акумулятора, який поміститься навіть у компактний автомобіль. VISION EQXX - це передовий автомобіль у багатьох вимірах, який навіть виглядає приголомшливо та футуристично. Тим самим він підкреслює, куди рухається вся наша компанія: ми будуватимемо найбажаніші у світі електромобілі», — каже Ола Калленіус, голова правління Daimler AG та Mercedes-Benz AG.

Розірвавши комплекс правил автомобільної інженерії, Mercedes-Benz побудував програмно-керований електромобіль, який переосмислив подорож у електричну епоху. У той же час він є дуже прогресивною інтерпретацією фундаментальних принципів сучасної розкоші та чуттєвої чистоти Mercedes-Benz. Замість того, щоб просто збільшувати розмір батареї, міжфункціональна міжнародна команда зосередила свої зусилля на максимальному підвищенні ефективності роботи на великих відстанях. Вони зробили все можливе щодо ефективності трансмісії, щільності енергії, аеродинаміки та легкості конструкції. Технологічна програма, що лежить в основі VISION EQXX, буде визначати та використовувати майбутні моделі та функції Mercedes-Benz.

VISION EQXX – це захоплюючий, надихаючий, але водночас цілком реалістичний шлях уперед для технологій електромобілів. Окрім новаторської енергоефективності, він пропонує змістовні відповіді на нагальні питання. Наприклад, використання екологічно чистих матеріалів значно скорочує вуглецевий слід. Його інтерфейс має радикально новий цільний дисплей, який оживає з чуйною графікою в реальному часі і охоплює салон на всю ширину автомобіля. Інші елементи UI/UX допомагають автомобілю та водієві ефективно керувати рухом, і навіть використовують технології, що імітують роботу людського мозку. І процес розробки програмного забезпечення, що призвів до цього, справив революцію у дизайні електромобілів.

Цей автомобіль - один з результатів програми, що продовжується, яка є планом майбутнього автомобільної інженерії. Багато його функцій і розробок вже впроваджуються у виробництво, включаючи наступне покоління MMA - модульної архітектури Mercedes-Benz для компактних і середніх автомобілів.

Mercedes-Benz VISION EQXX: короткий огляд основних моментів

Автомобіль з місією - найефективніший Mercedes-Benz із будь-коли побудованих

Ефективність означає досягнення більшого із меншого. VISION EQXX наповнений покращеннями ефективності, які розширюють межі за рахунок поєднання передових технологій та талановитої командної роботи. Результатом стане серійний електрокар, який забезпечить більший діапазон за рахунок меншої кількості енергії, більше відчутної розкоші та зручності з меншим впливом на природу та більше електричної мобільності з меншими викидами. Багато цифрових інструментів та підхід, заснований на програмному забезпеченні, також дозволили отримати більше автомобілів за менший час.

Ефективність: Досягнення у сфері підвищення ефективності призвели до разючого споживанню енергії - менше 10 кВтг на 100 км (ефективність близько 10 км на кВтг).

Запас ходу: Понад 1000 км на одній зарядці на дорогах загального користування знімає побоювання щодо дальності пробігу електромобіля.

Щільність енергії: за допомогою досвідчених інженерів та досягнень Формули 1 наші інженери з виробництва акумуляторів змогли створити високоефективний акумулятор ємністю 100 кВтг, який можна використовувати навіть у компактних автомобілях. Батарейний блок VISION EQXX має на 50% менше обсягу і на 30% легший, ніж той, що вже використовується в EQS.

Рекорд аеродинаміки: Дизайнери екстер'єру та фахівці з аеродинаміки забезпечили коефіцієнт лобового опору 0,17 Cx.

Екологічні матеріали: інноваційні перероблені матеріали та матеріали на рослинній основі фактично видаляють відходи зі звалищ та знижують вуглецевий слід.

Новаторська команда інженерів Mercedes-Benz працювала з кращою у світі лабораторією гонок High Performance Powertrains (HPP) та Mercedes-Benz Grand Prix (MGP), щоб розробити високоефективну та компактну електричну трансмісію та легкий акумуляторний відсік.

Біонічна інженерія: Натхненні природними формами та у співпраці з інноваційними стартапами інженери використовували передові цифрові інструменти для зниження ваги та скорочення відходів за рахунок видалення надлишків матеріалу за допомогою 3D-друку.

Ми використовували шини із наднизьким опором коченню з оптимізованою аеродинамічною геометрією у поєднанні з легкими магнієвими колесами для збільшення запасу ходу.

Легкі гальмівні диски з алюмінієвого сплаву чудово підходять для VISION EQXX та допомагають знизити загальну вагу транспортного засобу.

Електричне шасі із легким підрамником F1 забезпечує гоночну ефективність на дорозі.

Ультратонкі сонячні панелі на даху живлять акумуляторну систему, забезпечуючи до 25 км додаткової дальності ходу.

Інтуїтивно зрозумілий та інтелектуальний інтерфейс користувача забезпечений інструкціями та системами допомоги для ефективного водіння.

Mercedes-Benz VISION EQXX: основні технічні характеристики

·         Ємність акумулятора: <100 кВтг

·         Максимальна напруга в системі: > 900 Вольт

·         Енергоспоживання: <10 кВтг / 100 км

·         Аеродинаміка: 0,17 cX

·         Максимальна вихідна потужність: ~150 кВт

·         Колісна база: 280 см

·         Маса автомобіля: ~ 1,750 кг

Новаторська силова установка Mercedes-Benz VISION EQXX

З погляду тривалих подорожей, що й робить VISION EQXX таким особливим, ефективність – це головне. При потужності близько 150 кВт надефективна електрична ходова частина VISION EQXX забезпечує рекордну потужність та витривалість.

Силова установка VISION EQXX – це більше, ніж композиція з окремих частин, це самостійний витвір інженерного мистецтва. Інженери зуміли створити електричну ходову частину з найкращим у світі поєднанням ефективності, щільності енергії та легкості конструкції. Ефективність складає 95%. Це означає, що ККД силової установки сягає 95%. Феноменальний результат, особливо якщо це порівняти з 30% навіть у найефективнішої ходової частини інших авто або близько 50% у середнього бігуна на довгі дистанції (людини).

Експерти по Формулі 1 у Mercedes-AMG High Performance Powertrains (HPP) у Бріксворті (Великобританія) дещо знають про те, як рахувати кожен кілоджоуль енергії. У тісній співпраці фахівці Mercedes-Benz R&D працювали разом з ними над зміною конструкції трансмісії та скороченням втрат у системі.

«Один із найкращих способів підвищити ефективність – знизити втрати, – пояснює Єва Грейнер, головний інженер системи електроприводу Mercedes-Benz. «Ми працювали над кожною частиною системи, щоб знизити споживання енергії та втрати за рахунок проектування системи, вибору матеріалів, мастила та управління теплом. А наші фантастичні інструменти моделювання допомогли нам швидко визначити, що працює, а що ні».

Блок електроприводу VISION EQXX складається з електричного двигуна, коробки передач і силової електроніки, що включають нове покоління карбідів кремнію. Блок силової електроніки заснований на блоці майбутнього гіперкара Mercedes-AMG Project ONE.

 Акумулятори Mercedes-Benz VISION EQXX

Замість того, щоб просто збільшувати розмір акумулятора, Mercedes-Benz і команда HPP розробили новий акумулятор для VISION EQXX, досягнувши чудової щільності енергії, близької до 400 Втч / л. Це еталонне значення дозволило вмістити акумуляторну батарею зі споживаною енергією трохи менше 100 кВтг у компактні розміри VISION EQXX.

"Фактично, ми пристосували енергію EQS до габаритів компактного автомобіля", - говорить Адам Оллсопп, директор з передових технологій HPP. «Батарея має майже таку ж кількість енергії, але вона вдвічі менша і на 30% легша».

Команда розробників акумуляторів також вирішила поекспериментувати з надзвичайно високою напругою. Підвищення напруги більш ніж 900 вольт виявилося надзвичайно корисним дослідницьким інструментом для розробки силової електроніки. Команді вдалося зібрати багато цінних даних, і вони оцінюють потенційні вигоди і наслідки для майбутнього серійного виробництва.

Сонячні батареї у конструкції Mercedes-Benz VISION EQXX

Більше запасу ходу досягається завдяки сонячній енергії. Електрична система, що живить багато допоміжних пристроїв VISION EQXX, споживає додаткову енергію від 117 сонячних батарей на даху. Вони були розроблені у співпраці з найбільшим у Європі науково-дослідним інститутом сонячної енергії. Кінцевим результатом зменшення витрати енергії у високовольтній системі є збільшення дальності ходу. За один день та в ідеальних умовах це може додати до 25 км дальності у тривалих поїздках.

Сонячна енергія зберігається в легкій залізо-фосфатній батареї, яка живить вентилятор клімат-контролю, фари, інформаційно-розважальну систему та інші допоміжні пристрої. Mercedes-Benz та його партнери також працюють над використанням сонячної енергії для заряджання високовольтної системи.

Дизайн та аеродинаміка у Mercedes-Benz VISION EQXX

Аеродинамічний опір може мати великий вплив на дальність подорожі. При регулярних поїздках на далеку відстань типовий електромобіль витрачає майже дві третини ємності акумулятора на те, щоб прокладати собі шлях по повітрю попереду, тому VISON EQXX має вражаючий коефіцієнт лобового опору 0,17.

Тим не менш, аеродинаміка та дизайн часто мають протилежні інтереси. Як дизайнери, ми завжди думаємо про технології та естетику. Для нас аеродинаміка VISION EQXX втілює це поєднання технологій та естетики. Відповідно до нашої філософії Sensual Purity, ми створили вражаючі пропорції, що поєднують красу та ефективність. В результаті обтічна форма кузова забезпечує революційну аеродинаміку. Той факт, що кінцевий результат такий же красивий, як і є, свідчить про вміння нашої команди дизайнерів працювати у тісній співпраці з експертами з аеродинаміки.

«Зазвичай на оформлення форми йде близько року, – каже керівник відділу аеродинаміки Mercedes-Benz Тедді Уолл. «Ми мали менше половини цього на VISION EQXX. Економічні, гнучкі процеси та зрілі цифрові інструменти значно спрощують спільну роботу, забезпечуючи швидше прийняття рішень та гнучкіші компроміси. Нам також потрібно було менше моделей та менше часу в аеродинамічній трубі».

Ефективні колеса та шини Mercedes-Benz VISION EQXX

У кожному автомобілі саме шини є найважливішим елементом сполучення із дорогою. Над VISION EQXX інженери Mercedes-Benz працювали у співпраці з Bridgestone. Разом вони скористалися перевагами шини Turanza Eco від Bridgestone у поєднанні з легкістю та екологічністю ENLITEN та екологічною технологією, що забезпечує наднизький опір коченню.

Конструкція шини також відрізняється аеродинамічно оптимізованими боковинами, що відповідають кришкам, встановленим на 20-дюймових легких кованих магнієвих колесах. Напівпрозорий дизайн цих кришок з подвійними спицями відповідає всім аеродинамічним вимогам, водночас зберігаючи вигляд рожевих золотих акцентів на колесах.

Дизайн інтер'єру Mercedes-Benz VISION EQXX

VISION EQXX є новим виразом ефективності в дизайні інтер'єру. На відміну від традиційного підходу до дизайну, внутрішнє планування зосереджено лише на кількох модулях та красивій простоті легкого дизайну. Це виявляється без складних форм і повністю органічної інтеграції легких конструкцій в естетику інтер'єру, роблячи традиційні елементи обробки зайвими.

Коли ми заходимо всередину VISION EQXX, природа продовжує впливати — від грибів до веганського шовку. Відчуття легкості та розкоші в інтер'єрі обумовлено широким використанням легких, екологічно чистих матеріалів та елементів дизайну, натхнених органікою. Основний принцип - максимальний комфорт і стиль за мінімальної ваги - і абсолютно ніяких продуктів тваринного походження.

В інтер'єрі використано велику кількість інноваційних матеріалів, отриманих від стартапів з усього світу. Наприклад, дверні ручки виготовлені з волокна AMsilk Biosteel®. Ця високоміцна, заснована на біотехнологіях та сертифікована веганська тканина, що нагадує шовк, створена винахідником біоволокна (ідентичного натуральному). Поєднуючи революційну науку із справжньою екологічною чистотою, ми вперше в автомобільному секторі застосовуємо її тут.

Ще одним екологічно чистим матеріалом, що прикрашає інтер'єр VISION EQXX, є Mylo TM , перевірена альтернатива веганській шкірі, зроблена з міцелію, який є підземною кореневою структурою грибів. Він сертифікований на біологічній основі, що означає, що він здебільшого виготовлений з відновлюваних природних інгредієнтів. Ця абсолютно нова категорія матеріалів, створена за допомогою біотехнології, покликана знизити шкоду для навколишнього середовища та використовується у деталях подушок сидіння у VISION EQXX.

Альтернативний варіант шкіри, що не містить тварин, під назвою Deserttex® - це екологічно чистий біоматеріал на основі кактуса, зроблений із подрібнених волокон кактусу у поєднанні з екологічно чистою поліуретановою матрицею на біологічній основі. У цій комбінації альтернативна шкіра має виключно м'яку на дотик поверхню.

Килимки на підлозі у VISION EQXX виготовлені зі 100% бамбукового волокна. Ця натуральна сировина не тільки швидко росте і є відновлюваною, але й має винятково розкішний зовнішній вигляд. Mercedes-Benz вибрав ці екологічно чисті, інноваційні та високоефективні матеріали, тому що вони та подібні до них можуть замінити всі види продуктів на основі нафти та тваринного походження, які в даний час використовуються в автомобілебудуванні.

В іншому місці VISION EQXX широко використовує перероблені відходи, такі як пляшки з ПЕТ. Інтер'єр також виконаний з матеріалу UBQ – екологічно чистого пластику, виготовленого з побутових та муніципальних відходів.

«Робота з цими інноваційними та екологічно чистими матеріалами для дизайну інтер'єру VISION EQXX була надзвичайно звільняючим та надихаючим досвідом», - каже Горден Вагенер. «Вони відкривають абсолютно нові можливості для творчості, а їх візуальне та тактильне оздоблення незрівнянні».

ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ УКРАВТО УКРАЇНА» - офіційний дилерський центр Mercedes-Benz AG у Києві та області використовує кукі-файли для різних цілей.
Цим ми прагнемо надати вам можливість найліпшим чином використовувати наш вебсайт, а також постійно його покращувати. Також ми можемо показувати вам контент та рекламу на основі користувацької поведінки і для цього спільно працюємо з обраними партнерами (наприклад Google). Через цих партнерів ви також отримуєте рекламу на інших вебсайтах. Ви можете у будь-який час відкликати добровільну згоду. Докладну інформацію та можливості налаштування див. у розділі «Показати відомості» та у наших положеннях про захист даних.