Потрійний бал за ефективність: Mercedes-Benz VLE досягає успіху на наступних важливих етапах розвитку
-
Прототипи VLE продемонстрували видатні показники у трьох дисциплінах тестів на ефективність
-
У аеродинамічній трубі VLE продемонстрував свою аеродинаміку в умовах тривалого штормового вітру та шторму
-
На треку в Нардо ефективність була оптимізована в умовах надзвичайно динамічного керування та на високих швидкостях
-
Від Штутгарта до Риму VLE продемонстрував ефективність нової архітектури Van Electric Architecture під час подорожі на великі відстані.
У 2026 році повністю електричний VLE вийде на дороги і ознаменує початок нової ери для Mercedes-Benz Vans. Модельний ряд VLE, що вміщує до восьми пасажирських місць, охоплюватиме як гнучкі транспортні засоби для сімей та активних клієнтів, так і ексклюзивні VIP-шатли. Оскільки додана вартість для клієнтів є ключовим фактором для «Мерседес-Бенц», майбутні VLE будуть ідеально відповідати потребам і запитам клієнтів з точки зору дизайну, функцій і зручності використання. Об'єднуючи найкраще з двох світів, повністю електричний VLE поєднує в собі стиль водіння, подібний до лімузина, і універсальність, як у MPV.
Наразі прототипи VLE успішно пройшли наступні основні етапи програми розробки, довівши свою безкомпромісну ефективність у трьох різних дисциплінах:
Перше: Доказ аеродинаміки в аеродинамічній трубі
У виснажливих випробуваннях в аеродинамічній трубі Mercedes-Benz в Штутгарті VLE витримав найсильніші вітри. VLE продемонстрував, що дизайн екстер'єру з витягнутою лінією даху, що плавно переходить у плавно закруглену задню частину, призводить до вражаючого коефіцієнту аеродинамічного опору. І хоча прототипи були ретельно замасковані різними надбудовами, щоб зберегти обтічний силует VLE, результати аеродинамічних випробувань виявилися вражаючими з точки зору ефективності.
Другий: високошвидкісні поїздки на випробувальному треку
На випробувальному треку в Нардо, Південна Італія, експерти Mercedes-Benz підвищили ефективність шляхом точного налаштування в умовах екстремально динамічного керування та на високих швидкостях. Основна мета полягала в оптимізації налаштувань електричної трансмісії, а також у вдосконаленні процесів рекуперації, поліпшенні терморегуляції та оцінці впливу рульового управління задньою віссю на керованість автомобіля.
Третій: Подорож на великі відстані від Штутгарта до Риму
Нещодавно Mercedes-Benz VLE успішно подолав майже 1100 кілометрів від Штутгарта до Риму з двома короткими зупинками для підзарядки по 15 хвилин кожна. Основною метою було продемонструвати придатність для щоденного використання на різних типах доріг і в різних умовах для подорожей сім'ями та любителями активного відпочинку.
Нова ера
Починаючи з 2026 року, VLE стане першою моделлю, заснованою на нещодавно розробленій, модульній і масштабованій архітектурі фургона, що відкриває абсолютно нову еру. Ця архітектура дозволяє чітко розмежувати приватні гранд-лімузини - Mercedes-Benz VLE і Mercedes-Benz VLS - і комерційні транспортні засоби. У той час як VLE з місткістю до 8 місць буде варіюватися від гнучких транспортних засобів для сімей і активних клієнтів до ексклюзивних VIP-шатлів, VLS розширить портфоліо Mercedes-Benz MPV в топ-сегменті.