Відділ Сервісу: 08:00-20:00
Автосалон: 09:00-20:00
Пошук
Пошук
Збережені автомобілі
Збережені автомобілі
Для порівняння, додайте мінімум 2 автомобілі до “Збережених авто”, використовуючи позначку
Пошук автомобілів
Запис на сервic Запис на сервic
Пошук запчастин Пошук запчастин
Акції Акції
Адреса та карта проїзду Адреса та карта проїзду
Автомобілі з пробігом Автомобілі з пробігом
Кредитний калькулятор Кредитний калькулятор
Зв’язатись з нами Зв’язатись з нами

Випробування на довгі дистанції успішно завершено: EQS із твердотільною батареєю долає 1205 км на одному заряді

  • Mercedes-Benz продовжує реальні випробування технології твердотільних акумуляторів.
  • Без зупинок для заряджання в трьох країнах: від Штутгарта (Німеччина) через Данію до Мальме (Швеція).
  • Загальна пройдена відстань — 1205 км без підзарядки, запас ходу — 137 км.
  • Технологія Формули-1: твердотільний акумулятор, розроблений із використанням високопродуктивних силових агрегатів Mercedes-AMG (HPP) та компонентів американського виробника твердотільних елементів Factorial Energy.

Mercedes-Benz встановлює нові стандарти в електромобільності завдяки надзвичайному демонстраційному заїзду, переконливо демонструючи потенціал та зручність щоденного використання майбутньої технології акумуляторів. Для подорожі було використано злегка модифікований тестовий автомобіль EQS, оснащений літій-металевим твердотільним акумулятором.

Наприкінці серпня автомобіль подолав 1205 км від Штутгарта (Німеччина) до Мальме (Швеція) — без жодної зупинки для зарядки. Це досягнення доводить, що технологія працює не лише в лабораторії, а й на дорозі.

EQS перевершив попередній рекорд, встановлений Vision EQXX на маршруті Штутгарт – Сільверстоун, на три кілометри (сайт Link Media). Він також прибув до Мальме з вражаючим запасом ходу 137 км.

Поєднання великого запасу ходу, ефективності та технологічної зрілості знаменує важливу віху в розробці твердотільних акумуляторів та підкреслює їхній потенціал для майбутніх серійних автомобілів.

Як винахідник автомобіля, Mercedes-Benz вкотре підкреслює своє прагнення активно формувати майбутнє мобільності завдяки цьому новаторському досягненню.

 

Перевірка в реальних умовах

Після оголошення про дорожні випробування в лютому (сайт Link Media) поїздка зі Штутгарта (Німеччина) до Мальме (Швеція) була частиною комплексної програми валідації технології твердотільних акумуляторів компанії Mercedes-Benz. Окрім цифрового моделювання та випробувань на сучасних об'єктах у Штутгарті-Унтертюркгаймі та Зіндельфінгені, автомобіль та акумулятор проходять випробування в реальних умовах на дорогах загального користування. Мета полягає в оцінці загальної продуктивності автомобіля в різних кліматичних зонах та профілях маршрутів, а також у прискоренні шляху до серійного виробництва. Нещодавня поїздка до Мальме додає до цієї програми реальний сценарій довгої подорожі.

Маршрут проходив автомагістралями A7 та E20 через Німеччину та Данію до Мальме (Швеція). Оптимальний маршрут було розраховано за допомогою Electric Intelligence, враховуючи топографію, дорожній рух, температуру навколишнього середовища та потреби в енергії для опалення та охолодження — без використання поромів.

«Твердотільний акумулятор — це справжній прорив у сфері електромобільності. Успішним випробуванням EQS на далекі відстані ми показуємо, що ця технологія працює не лише в лабораторії, а й на дорозі. Наша мета — впровадити такі інновації в серійне виробництво до кінця десятиліття та запропонувати нашим клієнтам новий рівень запасу ходу та комфорту», — зазначив Маркус Шефер, член правління Mercedes-Benz Group AG, головний технічний директор з розвитку та закупівель.

 

Технологічний фон

Систему твердотільних акумуляторів було розроблено у тісній співпраці з Mercedes-AMG High Performance Powertrains (HPP) — технологічним центром Формули-1 групи Mercedes-Benz у Бріксворті, Велика Британія. Літій-металеві елементи, що використовуються в автомобілі, походять від американського виробника Factorial Energy та базуються на технології FEST® (Factorial Electrolyte System Technology).

Для підтримки елементів під час змін об’єму, типових для цієї технології, та забезпечення необхідного контактного тиску на елементи, твердотільний акумулятор оснащений пневматичними приводами. Ці приводи реагують на зміни об’єму елементів під час заряджання та розряджання, тим самим забезпечуючи бездоганну роботу акумулятора з часом.

Корисний енергетичний вміст акумулятора було збільшено на 25%, тоді як вага та розмір акумулятора залишаються порівнянними зі стандартним акумулятором EQS. Додаткову ефективність та керовану вагу забезпечує пасивне охолодження повітряним потоком.

ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ УКРАВТО УКРАЇНА» - офіційний дилерський центр Mercedes-Benz AG у Києві та області використовує кукі-файли для різних цілей.
Цим ми прагнемо надати вам можливість найліпшим чином використовувати наш вебсайт, а також постійно його покращувати. Також ми можемо показувати вам контент та рекламу на основі користувацької поведінки і для цього спільно працюємо з обраними партнерами (наприклад Google). Через цих партнерів ви також отримуєте рекламу на інших вебсайтах. Ви можете у будь-який час відкликати добровільну згоду. Докладну інформацію та можливості налаштування див. у розділі «Показати відомості» та у наших положеннях про захист даних.