Як Mercedes-Benz адаптує свої моделі до вимог різних країн
Досвід «Мерседес-Бенц»: як здійснити комфортну глобальну присутність на світових ринках
Одним із флагманів світового автомобілебудування є німецький концерн Mercedes-Benz AG Group. За свою довгу історію, що охопила три століття, ця бізнес-формація навчилася долати падіння, внутрішні політичні та зовнішні геополітичні потрясіння. Команда вміє виходити із найскладніших ситуацій. У даному контексті розглянемо, як у ній відбувається адаптація моделей під вимоги країн.
Загальна інформація
У світі мало автовласників, які не хотіли б мати в гаражі автомобіль Mercedes-Benz. Будь-яку модель, незалежно від року випуску, вирізняє вишуканий дизайн. У компанії завжди прагнули передових інженерних рішень, інновації часом впроваджувалися раніше, ніж це відбувалося у конкурентів. Те, що в «Мерседес» підганяння під норми різних країн здійснюється неухильно – важлива частина політики концерну. Краще дотримуватись регіональних стандартів і законів, і при цьому мати ринок збуту.
Основні цінності Mercedes-Benz AG: якість складання автомобілів та комфорт для користувачів залишаються незмінними. Адже вони є головною причиною популярності бренду, породжують попит, рухають його вперед. Проте в будь-якій країні є своя регуляторна політика, яку змушені слідувати навіть імениті автогіганти.
Адаптація «Мерседес» до місцевих вимог необхідна, і в концерні цей факт чудово усвідомлюють. Якщо не зважити на цей аспект, його врахують конкуренти, які є навіть у знакових брендів. Багато їх у країнах, що розвиваються. Деякі виробники та дистриб'ютори прагнуть зайняти «місце під сонцем», а для цього готові вільно розпоряджатися цінами, знижуючи їх. Таким чином, вони можуть створити проблему навіть загальносвітовим лідерам ринку.
Стратегія – важливий компонент
Розмірковуючи над питанням, як Мерседес адаптує моделі для різних ринків, звернемо увагу на географію присутності концерну у світі. Виробничі потужності розташовані в десятках країн, а це:
- Австрія;
- Фінляндія;
- Угорщина;
- США;
- Бразилія;
- Туреччина;
- Індонезія;
- Китай;
- Індія;
- Франція;
- Малайзія тощо.
Один із факторів, який дозволяє концерну витримувати конкуренцію, – це повсюдна відданість екологічним трендам. Популярними стали електромобілі з нульовими виділеннями СО₂, зокрема Mercedes-Benz EQB. Те ж саме можна сказати й про гібридні моделі. У них знижений рівень викидів у порівнянні з автомобілями, що працюють на двигуні внутрішнього згорання. Зараз така тенденція наростає. річ у тому, що існують неоднакові вимоги до викидів у різних країнах. «Мерседес» такими екологічними впровадженнями заздалегідь «знімає» проблеми, які можуть бути пов'язані з відповідністю місцевим директивам.
Система розподілу крутного моменту 4MATIC є гарною адаптацією «Мерседеса» під кліматичні умови країн, де часто бувають снігопади:
- Фінляндія;
- Канада;
- Норвегія;
- США (північні регіони);
- Швеція;
- Китай (північні регіони);
- Казахстан та ін.
Система дозволяє почуватися впевнено на засніжених та слизьких дорогах. Вона входить до базової комплектації, і хоч була впроваджена багато десятиліть тому, але виконує функції й у наші дні.
Ще одним інструментом адаптації технологій «Мерседес» під регіони може стати штучний інтелект. Прикладом є система MBUX, за допомогою якої здійснюється керування комфортом та різними функціями автомобілів Mercedes-Benz. Виробник адаптував її під місцеві традиції та специфіку Китаю.
Звичайно, подібний хід приваблює більше споживачів. Вони бачать, як «Мерседес» враховує культурні особливості країн. Це далеко не єдиний випадок. Іноді Mercedes змінює дизайн під країни, і це складно як з культурним колоритом, а насамперед з особливостями місцевості.
Важливі аспекти
З іншого боку, зміни моделей Mercedes-Benz для різних ринків може бути дуже витратним процесом. Крім того, на нього може піти багато часу, оскільки зміна технології та виробництва – справа не одного місяця.
- керованість;
- комфорт;
- безпека;
- екологічність;
- енергоефективність тощо.
У результаті сертифікація Mercedes-Benz для різних країн проходить із найменшими витратами. Автомобілі й так відповідають більшості вимог. Водночас налаштування комфорту та функцій Mercedes для різних держав здійснюється без проблем. Додатковим інструментом є міжнародні автомобільні виставки, де виробник презентує моделі, укладає контракти, обговорює питання відповідності Mercedes-Benz вимогам тієї чи іншої країни.
Робота компанії в Україні
Серед українців також багато прихильників Mercedes-Benz, при цьому жодної глобальної адаптації під наш регіон проводити не потрібно. Ми розташовані в схожих умовах із виробником. Усі модифікації Mercedes налаштовані під наші стандарти безпеки. Зокрема, є функції:
- курсова стійкість;
- контроль дистанції;
- парктронік;
- екстрене гальмування;
- моніторинг сліпих зон;
- превентивний захист пасажирів тощо.
Усі сучасні моделі ви можете знайти у нашому салоні. У нас постійно оновлюється каталог. Поряд із бензиновими моделями, у ньому знайдете Mercedes-Benz EQC та інші електромобілі. Звертайтеся до менеджерів — вони допоможуть підібрати вам потрібну комплектацію. Наші фахівці проходять курси знання товару, що підтверджуються сертифікатами.
Якщо ви наш покупець, є чудова можливість користуватися сервісним центром. Тут працюють досвідчені майстри, в розпорядженні яких високотехнологічні інструменти, обладнання, сучасне програмне забезпечення, сертифіковані технології, що дозволяє виконати діагностику та ремонт будь-якої складності.